دیدار مسئول دفتر بندرماهشهر با مسئولین تامین اجتماعی و بهزیستی/ تصاویر

ماندنی قنواتی مسئول دفتر نماینده در بندرماهشهر در دیدار با دکتر رفعتی راد رئیس بیمارستان امام موسی کاظم(ع) گفت: به مناسبت روز تامین اجتماعی و تشکر بابت تلاش شما و کارکنان زحمت کش بیمارستان به خصوص در دوران کرونا، برای کادر درمان آرزوی سلامتی داشته و برخود لازم دانستیم با حضور در بیمارستان از زحمات شما تقدیر و تشکر کنیم.

دکتر رفعتی راد با بیان سپاس از این اقدام، که برای اولین بار انجام‌گردیده از حبیب آقاجری نماینده مردم منطقه در مجلس و ماندنی قنوانی تشکر و قدرانی کرد و گفت: با توجه به شرایط کرونا و خستگی کادر درمان حضور شما و هیئت همراه باعث دلگرمی و قوت قلبی است که نشان‌می دهد تلاش های کادر درمان از دید نماینده محترم پوشیده نیست.
وی در ادمه گفت: امیدواریم نماینده محترم همچون دوره گذشته خود، تلاش به رفع مشکلات درمانی در حوزه شهرستان و بخصوص بیمارستان تامین اجتماعی داشته باشد.

در دیگر دیدار امروز ماندنی قنواتی و هیئت همراه در سازمان تامین اجتماعی شعبه بندرماهشهر و دیدار با محمد موگویی معاون این سازمان حضور پیدا کردند.

قنواتی در این دیدار گفت: با عرض خسته نباشید و خداقوت به نیروهای زحمت کش این سازمان که پیشرو در ارائه خدمات به مردم می باشند، از جانب حبیب آقاجری و اعضای دفتر تبریک و قدردانی ویژه ای از شما و کارکنانتان داریم.

موگویی ضمن تشکر از این اقدام گفت: تلاش ما بر تعامل و رفع مشکلات مردم در حوزه بیمه با حمایت نماینده می باشد.
وی افزود: خبر خوش برای مردم این است که دفترچه های درمانی تا مهرماه حذف و تمام خدمات به منظور سهولت در انجام امور درمانی بصورت سیستمی ارائه خواهد شد.
بخشی مسئول امور اداری سازمان نیز بیان کرد: برای اولین بار است که از سوی نماینده و دفتر نماینده در کلیه ادوار گذشته این اقدام انجام شده که باعث خوشحالی ما و کارکنان و حسن توجه نماینده به ادارات و سازمان ها است.

در آخرین دیدار امروز اداره بهزیستی شهرستان بندرماهشهر میزبان مسئول و اعضای دفتر نماینده بود، که در این دیدار ماندنی قنواتی بیان کرد: ضمن تبریک روز بهزیستی برخود لازم دانستیم با حضور و قدردانی از شما و مجموعه کارکنان بهزیستی این نکته را یادآور شویم که در مجموعه ما تلاش ها و زحمات ادارات را رصد کرده و در پی ایجاد همدلی برای رفع موانع و خدمات رسانی به مردم است.

هاشمی معاون اداره بهزیستی با تشکر از این اقدام گفت: صبوری نیروها و مجموعه بهزیستی شهرستان در خصوص حجم زیاد وظایف محول شده و کمبود امکانات فقط حمایت نماینده و دلگرمی به این حمایت را میطلبد، که به جد از این اقدام خرسند و امیدواریم مشکلاتمان به زودی برطرف شود.
قنواتی در پایان پس از سرکشی به بخش های مختلف اداره بهزیستی و صحبت با کارکنان آن، با تاکید به پیگیری مشکلات این اداره خاطرنشان کرد: تلاش نماینده و دفتر نماینده در رفع مشکلاتی است که خدمت رسانی به مردم را کاهش داده و ما با تمام توان پیگیر مشکلات شما خواهیم بود.

953

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.