نماینده بندر ماهشهر: مشکلات امروز کشور نتیجه بی‌لیاقتی برخی مسئولان است

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی در مجلس گفت: بی‌لیاقتی برخی مسئولان باعث شده باوجود ظرفیت‌های فراوان شاهد مشکلات معیشتی مردم و حاشیه‌نشینی و بیکاری جوانان باشیم.

حبیب آقاجری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بندر ماهشهر اظهار کرد: استان خوزستان در بحث حاشیه‌نشینی رتبه نخست را دارد.
چرا با وجود این همه سرمایه و ظرفیت خوزستان باید دارای این وضعیت باشد؟

صنایع پایین‌دستی را می‌توان به راحتی راه‌اندازی کرد، همه مسئولان باید به سهم خود برای اشتغال‌زایی و حل مشکل بیکاری تلاش کنند.

سیاست‌های نادرست سیستم اجرایی و خباثت دشمنان خارجی باعث شناور بودن نرخ ارز شده و هر روز شاهد افزایش لجام‌ گسیخته قیمت‌ها هستیم و نظارت کافی نیز بر بازار وجود ندارد.

در بازار بندر ماهشهر نیز این مشکل نمود بیشتری دارد و قیمت‌ها نسبت به شهرهای مجاور گران‌تر است.

مشکل فاضلاب و قطعی آب و برق به ویژه در این گرمای طاقت‌فرسا باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و مسئولان اجازه ندهند مردم سختی و عذاب بکشند.

در دولت نهم بیش از ۱۰ میلیارد تومان بودجه صرف خور بندر ماهشهر شد اما سیستم فاضلاب شهر، به ویژه فاز ۶ و شهرک طالقانی به خور هدایت می‌شود.

در دوران دفاع مقدس با دستان خالی در مقابل ابرقدرت‌ها و مشکلات داخلی و خارجی ایستادگی کردیم، اکنون نیز این توان و ظرفیت وجود دارد که با مشکلات مبارزه کنیم. رمز موفقیت کشور در این راه تبعیت از فرامین کشتیبان این مملکت است.
رهبر معظم انقلاب به عنوان ناخدای کشتی این انقلاب مسیر و راه را مشخص می‌فرمایند و مسئولان نیز باید دستورات و فرامین هدایتگرانه معظم‌له را نصب‌العین خود قرار دهند.

356

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.