جلسه شورای مسکن بندرامام خمینی(ره) با حضور مسئولین‌استانی و شهری برگزار شد

جلسه شورای مسکن بندرامام‌خمینی‌(ره) (ویژه مسکن‌مهر) مورخ ۱۳۹۹/۶/۱۶ به ریاست دکتر خسروی بخشدار بندرامام‌خمینی(ره) و با حضور مهندس پناهی مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان، مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان، داود مجدم رئیس دفتر نماینده مجلس، شهردار، فرمانده حوزه سپاه بندرامام(ره)، مسئولین ادارات و بانک‌های مسکن و صادرات درخصوص رفع مشکلات مسکن مهر در محل بخشداری برگزار گردید.

در این جلسه داود مجدم رئیس دفتر نماینده مجلس ابراز امیدواری کرد که اینگونه جلسات منجر به بهبود مشکلات ساکنین مسکن‌مهر شود.

مجدم افزود: گروهی بصورت نامحسوس مشکلات آن منطقه را بررسی نموده که متاسفانه شاهد فقدان امنیت برای شهروندان، سرقت‌های مشهود و… بودند؛ بطور کلی باید با تخصیص اعتبار کافی در بحث فاضلاب، روشنایی، امنیت و… این معضلات با حضور مسئولین استانی و شهری، ریشه‌ای و اساسی مطرح و رفع شود.

شایان ذکر است هیئتی به نمایندگی از دکتر قالیباف به همراه مسئول دفتر نماینده مجلس در بندرامام‌خمینی(ره) بصورت شبانه از منطقه مسکن مهر بازدید نموده و از نزدیک مشکلات موجود را بررسی کردند و نیز با بعضی از شهروندان آن منطقه از جمله امام جماعت مسجد دیداری داشتند.

اهم پیگیری‌ها و مصوبات:
۱-اختصاص مبلغ سیزده میلیارد و هفتصد میلیون تومان از اعتبارات اداره راه و شهرسازی استان جهت توسعه زیر ساخت مسکن مهر که به مناقصه گذاشته شده و در سامانه اداره کل مسکن در حال حاضر بارگذاری شده است.

۲-اختصاص مبلغ حدود سه میلیارد تومان جهت ساخت کلانتری مسکن مهر که به مناقصه گذاشته شده و در سامانه راه و شهرسازی بارگذاری شده است.

۳-مبلغ حدود ۳۵۰ میلیون تومان جهت احداث دیوار محوطه مسجد مسکن مهر که تامین اعتبار شده و توسط اداره راه و شهرسازی احداث خواهد شد.

۴-اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جهت تعمیر و تکمیل روشنایی مسکن مهر که متولی آن اداره برق و اداره راه و شهرسازی بندرامام‌خمینی(ره) می‌باشد.

۵-لوله‌کشی آب برای آیلند بلوار مسکن مهر توسط اداره آبفا و ایجاد فضای سبز با همکاری شهرداری

۶-ایجاد فضای‌سبز برای میدان ورودی مسکن‌مهر و فضای سبز ۴۰۰متری موجود در کوی مهر

۷-رفع برخی اختلافات بین تعاونی‌های مسکن‌مهر و اداره آبفا و بانک‌های صادرات و مسکن

432

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.