گزارش خبری خبرنگار صدا و سیمای مرکز خوزستان-ماهشهر از اهدای ۸۰۰۰ بسته معیشتی به خانواده های کم بضاعت

سومین مرحله از کمکهای معیشتی پتروشیمی برای اقشار کم درآمد در شهرستان بندرماهشهر تحویل نهادهای حمایتی شد تا توزیع آنها از فردا آغاز شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در مراسم اهدای بسته های معیشتی گفت: بخشی از جهت گیری صنایع پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در حوزه مسئولیت اجتماعی، کمک به بخش آسیب پذیر بوده و این سیاست با آغاز فشارهای کرونایی به مردم، با جدیت بیشتری دنبال شده است.

سید امید شهیدی نیا، اظهار امیدواری کرد که این اقدام، در این روزها که مردم هم از نظر اقتصادی و هم از نظر شیوع بیماری کرونا در سختی هستند، مورد رضایتمندی مردم قرار گیرد.

حبیب آقاجرق نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، در‌این مراسم ضمن تشکر از شورای راهبردی صنایع پتر‌وشیمی، گفت: صنایع پتروشیمی همواره سعی کردند در‌خصوص مسئولیت های اجتماعی فعال باشند.

حبیب آقاجری ادلمه داد: کمک به مددجویان نهادهایی چون کمیته امداد و بهزیستی و امثالهم که از قشرهای ضعیف تر جامعه حمایت می کنند، کاری بسیار مثبت و خیر است.

فرماندار بندر ماهشهر نیز به تاثیر منفی کرونا بر مشاغل مردم اشاره کرد و تاکید کرد در این شرایط سخت، اقشار مستضعف توسط صنعت و مسئولین فراموش نشده اند و بر نقش موثر صنعت در کمک به توسعه شهرستان تاکید و خدمات قابل را قابل تقدیر نمود.

امام جمعه ماهشهر نیز در این این مراسم خاطر نشان کرد: در دوران درگیری مردم با کرونا، گروههای جهادی لبیک گویان به فرمان مقام معظم رهبری به میدان آمدند و در کنار این گروهها، شرکتهای پتروشیمی به شکل متمایز و برجسته ای، حضوری چشمگیری داشتند.

حجه الاسلام غبیشاوی، افزود: این کمکها میتواند از نظر روحی و روانی و هم از لحاظ مادی برای مردم آسیب پذیر باشند.
وی ضمن تشکر از صنایع پتروشیمی، خاطر نشان کرد: از پتروشیمی ها انتظار داریم در آینده نیز در کنار نهادهای حمایتی و در کنار اقشار آسیب پذیر باشند.
شرکتهای پتروشیمی برای سومین بار از آغاز کرونا تاکنون، اقدام به تامین و توزیع بسته های معیشتی برای اقشار کم درآمد نمودند.

در این مرحله ۸۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش کل بیش از ۳۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکتهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تامین، تهیه شد.

توزیع این بسته ها از سه شنبه ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۹ توسط کمیته امداد امام خمینی ره، بهزیستی، انجمن حمایت از زندانیان و هلال احمر شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی به افراد تحت پوشش در تمامی شهرها، شهرک ها و روستاهای شهرستان بندرماهشهر بصورت خانه به خانه انجام میشود.

747

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.