حجت‌الإسلام موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان: شهرستان شدن بندرامام‌خمینی(ره) در صدر مطالبات است؛ اصلاح شبکه دفع آب های سطحی و کمک به آسیب دیدگان باید فوراً از سوی مسئولان شهری و استانی انجام گیرد.

به گزارش دفتر ارتباط مردمی حبیب آقاجری، حجت‌الإسلام موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان به همراه هیئت ایشان و با همراهی داود مجدم رئیس دفتر نماینده از مناطق بحران زده و آسیب‌دیده (بلوکیا، فاز۳، کمپ‌بی و کوی صباغان) بازدید نموده و از نزدیک با مردم گفتگو کرد و از مسئولین استانی استمداد نمود تا بزودی این وضعیت آبگرفتگی پایان یابد.

حجت‌الإسلام موسوی فرد طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری صدا و سیما بیان داشت: مردم مظلوم بندرامام‌خمینی(ره) سالهاست با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و یکی از بزرگترین مطالبات به حق آنان شهرستان شدن است که باید در صدر اولویت مطالبات آنها توسط مسئولین تقسیمات کشوری در استان و کشور قرار گیرد تا بزودی این شهر مظلوم و ولایتمدار با حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در آسایش و امکانات درخور شأن آن‌ها إن‌شاءالله زندگی کنند.

در ادامه ایشان با اشاره به وضعیت نابسامان منطقه کمپ‌بی اظهار داشت: مسئله‌ای را که امروز متوجه آن شدم این است که از آغاز جنگ تحمیلی منطقه‌ای با نام کمپ‌بی بوجود آمده که حدود ۲ هزار خانوار و بسیاری در کانکس‌هایی کوچک با سختی فراوان روزگار می‌گذارنند که بسیار این وضعیت نگران‌کننده و گریه‌آور است؛ مردم مظلوم این منطقه نیازمند کمک‌های بلاعوض و وام‌های بلندمدت هستند.

سپس حجت‌الإسلام موسوی فرد مطالبه به حق جوانان بندرامامی را به گوش مسئولان رساند: باید تنها نیروهای بومی این منطقه در مناطق ویژه اقتصادی بکارگیری شوند و نیروهای غیربومی به مناطق دیگری هدایت شوند.

633

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.