تسریع ساخت جاده کمربندی و بازسازی مراکز ورزشی توسط سازمان بنادر و دریانوردی در شهر بندر امام خمینی/طرح توسعه بندر سجافی پیگیری می شود/ لایروبی بندر تجاری سیف در دستور کار قرار گرفت

در دیدار حبیب آقاجری و محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور پیگیری های مهم در خصوص مسئولیت های اجتماعی، گسترش و احداث بندر در حوزه انتخابیه طرح و بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر حبیب آقاجری در بندرماهشهر، این دیدار در دفتر مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور برگزار و حبیب آقاجری موضوعات، مشکلات و طرح های مختلف بنادر حوزه انتخابیه را مطرح نمود.

حبیب آقاجری اهمیت رفع مشکلات در بندرگاه های حوزه انتخابیه را اینچنین بیان نمود: با توجه به بندری بودن حوزه انتخابیه و وجود بندرگاه های متعدد با کاربری متفاوت نیاز به توجه ویژه در خصوص رفع مشکلات و گسترش آن ها می باشد.

در این دیدار مقرر شد سازمان بنادر و دریانوردی کشور، تامین اعتبار کافی برای تسریع در ساخت جاده کمربندی بندرامام خمینی (ره) انجام دهد.
همچنین تجهیز و بازسازی سالن های ورزشی و احداث چند زمین چمن مصنوعی در قالب مسئولیت های اجتماعی این سازمان برای شهر بندرامام خمینی(ره) صورت گیرد.

با توجه به اهمیت بندرسجافی در اقتصاد شهر هندیجان، طرح توسعه این بندرگاه مورد بحث و پیگیری قرار گرفت تا با رونق فعالیت های اقتصادی موضوع اشتغال جوانان این شهرستان نیز رفع شود.

در این دیدار با تاکید بر لایروبی بندر تجاری سیف، پیگیری برای راه اندازی آن مورد طرح و بررسی قرار گرفت تا بندرتجاری شهرستان بندرماهشهر نیز فعال شود.

محمد راستاد در پایان قول مساعد جهت استخدام نیروی بومی در بنادر حوزه انتخابیه را داد و گفت: تمام‌تلاش خود را جهت به کارگیری نیروی انسانی بومی در حوزه بندری و دریانوردی شهرستان بندرماهشهر، هندیجان و شهر بندرامام خمینی(ره) خواهم داشت.

498

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.