شروع ساخت بیمارستان‌دولتی بندرماهشهر از سال آینده/احداث درمانگاه در شهر چمران و شهرک طالقانی/تسریع در راه اندازی بیمارستان ۶۴ تختخوابی جنرال بندرامام خمینی(ره)

جلسه حبیب اقاجری نماینده مجلس شورای اسلامی با رئیس و معاونین شبکه بهداشت، روسای بیمارستان ها و سایر مسئولین بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر با موضوع بررسی مشکلات و پیگیری اقدامات صورت گرفته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده در بندرماهشهر، در جلسه امروز که در محل شبکه بهداشت شهرستان با حضور نماینده مردم در مجلس و مسئول دفتر آن در بندرماهشهر، رئیس و معاونین شبکه بهداشت و همچنین روسای بیمارستان های حاجیه نرگس، تامین اجتماعی، نفت و راه زینب برگزار شد، آخرین گزارش ها و اقدامات صورت گرفته بیان و مشکلات موجود بررسی شد.

در ابتدا دکتر شنبدی رئیس شبکه بهداشت با تقدیر و تشکر از زحمات و پیگیری های موثر حبیب آقاجری بیان کرد: با پیگیری های نماینده محترم دستگاه سی تی اسکن برای استقرار در بیمارستان حاجیه نرگس از سوی بهداشت استان تحویل داده شد.

وی افزود: برای رفع مشکل فاضلاب بیمارستان راه زینب، مبلغ قابل توجهی اختصاص داده شده و عملیاتی شدن طرح به زودی انجام می گیرد.

شنبدی گفت: سه پایگاه بهداشتی تا ۲۲ بهمن ماه امسال برای رفاه حال مردم در سه نقطه شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه روسای بیمارستان های شهرستان به بیان مشکلات موجود و درخواست از نماینده برای رفع آن ها پرداختند.

حبیب آقاجری از زحمات مدیران و مسولین امر در دوران سخت کرونا و تلاش برای رفع مشکلات به جهت خدمت رسانی به مردم تشکر کرد و گفت: برای رفع دغدغه مجموعه قهرمان پرستاران و کارکنان زحمت کش بهداشت و درمان تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد.

آقاجری اقدامات موثر انجام شده از ابتدای سال تا کنون را اینچنین شرح داد: اخذ مجوز بیمارستان دولتی بندرماهشهر و ساخت آن توسط قرارگاه خاتم الانبیا، ساخت درمانگاه در شهر چمران و شهرک طالقانی، اخذ مجوز مرکز آموزش عالی پزشکی، تخصیص زمین جهت ساخت پایگاه انتقال خون شهرستان، شروع به کار تصفیه خانه آب بندرماهشهر تا قبل از پایان سال، تسریع در راه اندازی بیمارستان ۶۴ تختخوابی جنرال بندرامام خمینی(ره)، راه اندازی اتاق ایزوله دیالیز بیمارستان راه زینب.

حبیب آقاجری با شنیدن دغدغه روسای بیمارستان ها، قول مساعد جهت پیگیری رفع مشکلات آن ها از جمله: رفع موانع جذب نیرو و پزشک متخصص در بیمارستان های شهرستان به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت بیمارستان ها، استمرار پیگیری به جهت دریافت بیشتر تجهیزات بیمارستانی، پیگیری افزایش تعداد آمبولانس، رفع مشکل برق بیمارستان راه زینب، جذب نیروی حراست برای شبکه بهداشت شهرستان طبق مصوبات گذشته را داد و رسیدن به وضعیت مطلوب بهداشت و درمان در سطح شهرستان را حاصل تلاش تمام کارکنان مجموعه خواند.

در انتها نیز به جهت اهمیت خاص دستگاهCARM مورد نیاز در اتاق عمل بیمارستان حاجیه نرگس معرفی، در تماس تلفنی حبیب آقاجری نماینده مجلس با دکتر ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز قول مساعد برای اهدا سریع این دستگاه گرفته شد.

676

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.