حبیب آقاجری: اولویت استخدامی های پتروشیمی بندرامام با نیروی بومی خواهد بود

جلسه حبیب آقاجری با ابوالفضل عزیزی مدیر منابع انسانی و جواد گلی مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس در دفتر نماینده در بندرماهشهر برگزار و آزمون پتروشیمی بندرامام و جذب نیروی بومی بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده در بندرماهشهر، در این دیدار حبیب آقاجری گفت: وجود صنایع عظیم پتروشیمی، بندرماهشهر را به عنوان قطب این صنعت‌در کشور معرفی کرده و این‌صنایع تاثیر زیادی بر زندگی مردم شهرستان دارد، اما تعداد بالای جوانان بیکار که عمدتا نیز تحصیل کرده هستند باعث ایجاد چالش های بسیاری شده است.

آقاجری افزود: استخدامی های صنایع پتروشیمی نه تنها باید با اولیت بومی گزینی صورت گیرد بلکه باید از مدیران بومی توانمند در رده های مختلف مدیریتی نیز استفاده شود.

عزیزی مدیر منابع انسانی هلدینگ با قبول صحبت های حبیب اقاجری بیان کرد: هلدینگ خلیج فارس‌همیشه در مسئولیت های اجتماعی و توجه به شرایط شهرستان بندرماهشهر پیش قدم بوده و در خصوص آزمون آتی قول مساعد جهت توجه ویژه به استخدام جوانان بومی را می دهیم و تلاش خود را برای جذب با اولیت بومی قزار خواهیم داد.

علیرضا احمدی مسئول امور صنایع و اشتغال دفتر نماینده نیز در پایان اظهار داشت: کاهش شرط معدل و افزایش سن داوطلبان نیز از درخواست های ما بوده که هلدینگ خلیج فارس با آن موافقت کرده است.

احمدی در ادامه گفت: این آزمون برای افراد بیکار و یا کارهای غیر رسمی می باشد و افرادی داری شغل مناسب در این آزمون شرکت نکنند تا نیروهای بیکار بتوانند شانس بیشتری برای قبولی در آزمون داشته باشند.

915
۱

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • رامین کجاف
    بنده در این آزمون شرکت کردم ، در مرحله کتبی پذیرفته شدم ، اما در مرحله مصاحیه مردود اعلام شدم، بومی هستم و پنج سال سابقه بصورت پیمانکاری در همین شرکت پتروشیمی بندر امام دارم ، پس این وعده ی استخدام بومی ها چه شد؟؟هیچکس هم پاسخگوی بنده نیست
منتشر شده۱ در حال بررسی۲