چندین پروژه توسط حبیب آقاجری و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در شهرستان هندیجان افتتاح شد

حبیب آقاجری نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی به همراه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی در این شهرستان را به انجام رساندند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده در شهرستان هندیجان، در این سفر چندین پروژه و طرح عمرانی با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال و راه اندازی یک خط تولید با اعتبار یک میلیون دلار با حضور حبیب آغاجری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، فرماندار هندیجان و جمعی از مدیران کل و مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز شد.

کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه خط فیبر نوری هندیجان به شهر زهره، پروژه خط فیبر نوری دوم و پدافندی شهرستان هندیجان(خدمات اجباری عمومی دولت uso ) با اعتبار ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، پروژه روکش آسفالت جاده هندیجان به دیلم بطول ۱۵ کیلومتر با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال انجام شد.

همچنین آیین کلنگ زنی دو باب مدرسه خیر ساز با مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان خوزستان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در روستای کره پا و چم تنگ از توابع بخش مرکزی هندیجان و آغاز عملیات اجرایی پروژه روشنایی استادیوم ورزشی تختی شهرستان هندیجان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به انجام رسید.

در این سفر افتتاح و بهره برداری از فاز اول پروژه ترمیم و بازسازی جاده هندیجان به دیلم با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و بهره برداری از پروژه روکش آسفالت جاده هندیجان به دیلم بطول ۳ کیلومتر و نیم با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال انجام‌شد.

در ادامه پروژه های بهسازی معابر شهری(جدول کاری،آماده سازی،آسفالت) شامل بلوار آیت الله خامنه ای بطول ۱۳۰۰ متر،کوی امام رضا(ع)شمالی بطول ۱۵۰۰ متر و… با اعتبار ۷۷ میلیارد ریال، بهره‌برداری از پروژه خط تولید سوریمی(گوشت پالایش شده ماهی) با هزینه یک میلیون دلار توسط بخش خصوصی در کارخانه، نفیس کوثر شهرستان هندیجان و بهره برداری از پروژه سیستم اطفاء حریق بندر سجافی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال انجام شدند.

قول مساعد نماینده شهرستان هندیجان در خصوص پیگیری تامین هزینه آسفالت معابر مسکن مهر هندیجان جنوبی از طریق اداره کل مسکن و شهرسازی استان و همچنین پیگیری تامین هزینه ساخت و پیگیری تکمیل استخر شنای شهرستان هندیجان از طریق وزارت و اداره کل ورزش و جوانان انجام خواهد شد.

903

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.