نشست شورای هماهنگی جلسات قرآنی بندرماهشهر با حضور حبیب آقاجری برگزار شد

نماینده بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پایه و زیر بنای اصلی کارهای فرهنگی، ترویج و اشاعه ی فرهنگ قرآن و تربیت نیروهای قرآنی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی، نشست شورای هماهنگی جلسات قرآنی بندرماهشهر شامگاه جمعه در محل دفتر امام جمعه بندر ماهشهر و با حضور حبیب آقاجری و فریدون بندری، سرپرست فرمانداری بندرماهشهر برگزار شد.

در این نشست محمود قنواتی، مسئول هماهنگی جلسات قرآنی بندرماهشهر با ارائه گزارش عملکرد، به بیان مسائل و مشکلات این حوزه پرداخت و سپس، اعضا گزارشی از عملکرد مساجد در زمینه ی آموزش قرآن ارائه کردند.

حبیب آقاجری در این نشست گفت: انسجام این جلسات در بندرماهشهر خوب است اما نیاز به انسجام بیشتری وجود دارد تا به سطح عالی برسند. امیداواریم با کمک امام جمعه شهرستان، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره ارشاد این موضوع محقق شود.

نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص پشتیبانی از هیئت های قرآنی اظهار کرد: ترویج و اشاعه ی فرهنگ قرآنی در جامعه ضروری است و تمام تلاش مان را برای تقویت این هیئت ها و پوشش نقاط ضعف آن ها انجام خواهیم داد.

آقاجری در پایان تاکید کرد: به امید خدا در شورای سیاست گذاری شهرستان به مسائل فرهنگی به خصوص آموزش و انس با قرآن توجه ویژه ای می شود، زیرا پایه و زیر بنای اصلی کارهای فرهنگی، ترویج و اشاعه ی فرهنگ قرآن و تربیت نیروهای قرآنی است.

 

640

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.