نماینده مردم هندیجان در مجلس:

به جای دامن زدن به مشکلات هندیجان باید برای رفع آن‌ها دست در دست هم دهیم

حبیب آقاجری گفت: عده‌ای در فضای مجازی به دنبال تخریب افکار عمومی و دامن زدن به مشکلات هندیجان هستند که اقدامی ناپسند است.

به گزارش روابط عمومی نماینده مردم هندیجان در مجلس شواری اسلامی، حبیب آقاجری در حاشیه نشست با بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان گفت: یکی از مصوبات مجلس شورای اسلامی استخدام فرزندان ایثارگر است که موضوع بومی بودن آن‌ها با کد ملی و مدرک تحصیلی بررسی شده است.

او افزود: براساس گزارش‌های دریافتی، افرادی در فضای مجازی تلاش دارند افکار عمومی را تخریب و منحرف کنند و به مشکلات موجود دامن می‌زنند که اقدامی ناپسند محسوب می‌شود.

نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این در حالی است که باید برای رفع مشکلات دست در دست هم دهیم، البته یکی از فرزندان شهدای هندیجان به عنوان مدیر یکی از ادارات شهرستان منصوب شده است.

اقاجری به مطرح کردن مشکلات بازنشستگان با همت کانون‌های لشکری، کشوری و تامین اجتماعی در جلسه شورای اداری اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع همسازی بازنشستگان درمجلس نیز مطرح شده که با تصویب در مجلس، طرح طبقه بندی مشاغل و آموزش و پرورش برنامه ریزی خواهد شد.

نماینده مردم بندر ماهشهر و هندیجان درخصوص سهمیه پزشکی در هندیجان بیان کرد: پیگیری‌های لازم را در این زمینه خواهیم داشت و با توجه به اینکه این شهرستان یکی از مناطق محروم در استان خوزستان و کشور است، باید توجه خاصی به مشکلات آن از لحاظ عمرانی، ورزشی، بهداشت و درمان، اشتغال، اماکن تفریحی و معیشت مردم شود.

آقاجری به دریافت قول‌هایی از وزارت بهداشت در رابطه با مشکلات بیمارستان شهدای هندیجان، تجهیزات شبکه بهداشت و کادر درمان اشاره کرد و ادامه داد: اشتغال و استخدام جوانان هندیجان یک معضل جدی است و امیدواریم با رایزنی‌های انجام شده درخصوص سرمایه گذاری جهت ایجاد پتروشیمی، شرایط اشتغال و استخدام جوانان فراهم شود.

766

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.