بازدید حبیب آقاجری و مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان از پروژه های ورزشی بندر ماهشهر

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان به همراه حبیب آقاجری از پروژه های ورزشی شهرستان بندر ماهشهر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، عصر روز شنبه ۲۳ اسفند مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان به همراه نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری و شهردار بندر ماهشهر از پروژه های ورزشی شهرستان بازدید کردند.

افشین حیدری در خصوص این بازدید اظهار کرد: اولویت اول ما شهرک طالقانی است و در نظر داریم تا پایان فروردین ماه سال آینده نسبت به نصب کفپوش سالن مجموعه ورزشی مرحوم رحیم عساکره اقدام کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: با توجه به دید بسیار خوب فرماندار و همکاری نماینده مجلس، مقرر شد چندین پروژه کلنگ زنی شده تعیین تکلیف شوند تا بتوانیم تعدادی از این پروژه ها را به سرانجام برسانیم.

همچنین حبیب آقاجری در خصوص وضعیت پروژه های ورزشی بندر ماهشهر عنوان کرد: استادیوم ۱۵ هزار نفری یکی از نیاز های اصلی ورزش شهرستان و خواسته به حق مردم بندر ماهشهر است که انتظار می رود با همکاری وزارت ورزش و جوانان و استانداری خوزستان، این خواسته برآورده شود.

وی افزود: محل احداث این استادیوم در مجاورت دریاچه نمک و در مکانی استراتژیک که دسترسی مناسبی به سطح شهر، فرودگاه و شهرهای اطراف دارد، جانمایی شده و امیدواریم در سال ۱۴۰۰ و با یک طراحی مناسب کلنگ زنی شود.

538

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.