حبیب آقاجری: روند تعمیر و بازسازی تعدادی از جاده های روستایی بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان به زودی آغاز می شود

حبیب آقاجری گفت: با پیگیری های انجام شده، اعتبار جهت تعمیر و بازسازی تعدادی از جاده های روستایی در شهرستان های بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان از سوی وزارت نفت تخصیص داده شد.

به گزارش روابط عمومی نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی(ره)، و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری اظهار کرد: مردم روستاهای حوزه انتخابیه بعضا با مراجعه به دفاتر ارتباط مردمی و یا ارتباط تلفنی با بنده، از وضعیت جاده های روستایی گلایه دارند.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی(ره)، و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به این موضوع و پس از بازدیدهایی که انجام شد، جلساتی با مدیران ارشد وزارت نفت برگزار کردیم.

آقاجری تصریح کرد: در نهایت با پیگیری های انجام شده، وزارت نفت تقبل کرد به جهت تعمیر و بازسازی تعدادی از جاده های روستایی در شهرستان های بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان اعتبار خوبی را تخصیص دهد.

وی افزود: بسیاری از جاده های روستایی حوزه انتخابیه نیاز به تعمیر و بازسازی دارند ولی اولویت بازسازی با جاده هایی است که میزان خرابی آن سبب مختل شدن تردد روستاییان شده است.

آقاجری در پایان تاکید کرد: روند تعمیر و بازسازی این جاده ها به زودی آغاز می شود و در تلاش هستیم برای بازسازی سایر جاده های روستایی نیز اعتبار دریافت کنیم.

 

875
۱

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • .....
    جاده روستاهای بخش چم خلف عیسی شهرستان هندیجان را فراموش نکنید.
منتشر شده۱ در حال بررسی۳