مسئول امور صنایع و اشتغال دفتر نماینده بندر ماهشهر در مجلس: از ۴۶۲ نیروی بومی در اورهال پتروشیمی فن آوران استفاده شده است/ نحوه جذب نیرو توسط شرکت های پتروشیمی به طور دقیق از سوی دفتر نماینده رصد می شود

مسئول امور صنایع و اشتغال دفتر نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در اورهال پتروشیمی فن آوران از ۴۶۲ نیروی بومی و ۵۰ تن نیروی غیر بومی متخصص استفاده شده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، عصر روز ۱ فروردین، علی رضا احمدی؛ مسئول امور صنایع و اشتغال دفتر نماینده به همراه سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر از پروژه اورهال پتروشیمی فن آوران بازدید کردند.

علی رضا احمدی هدف از این بازدید را بررسی نفرات به کارگیری شده در پروژه اورهال پتروشیمی فن آوران عنوان کرد و گفت: در این پروژه ۵۱۲ نیرو به کارگیری شده که از این تعداد، ۴۶۲ نفر نیروی بومی و ساکن شهرستان بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) هستند.

وی ادامه داد: تعداد ۵۰ نفر از نفرات نیروی غیر بومی متخصص در تعویض کاتالیست هستند که نیروی متخصص این کار در شهرستان وجود نداشته است.

مسئول امور صنایع و اشتغال نماینده تصریح کرد: تاکید ما در بحث صنعت همواره استخدام و به کار گیری نیروهای بومی بوده است و به مردم شریف بندر ماهشهر اطمینان خاطر می دهیم تمامی تحولات و نحوه جذب نیرو توسط پتروشیمی ها از سوی دفتر نماینده بررسی می شود.

احمدی در پایان تاکید کرد: با توجه به دغدغه نماینده محترم و مردم بزرگوار شهرستان، در پایان اورهال مجددا از پتروشیمی مذکور بازدید به عمل خواهد آمد.

مدیرعامل پتروشیمی فن‌آوران نیز در این دیدار با اشاره به اخبار منتشر شده در فضای مجازی عنوان کرد: نیروهای مورد نظر مربوط به اورهال ۲۰ روزه شرکت است و معدود نیروی غیر بومی جذب شده مربوط به تخصص‌هایی است که در شهرستان وجود ندارد.

محمدجواد بدری گفت: اولویت پتروشیمی فن‌آوران جذب و استخدام نیروهای بومی است و‌ بدون معرفی از اداره کار هیچ نیرویی به استخدام این شرکت در نمی‌آید.

1164
۱

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • عباس
    استخدام
منتشر شده۱ در حال بررسی۲