با پیگیری های حبیب آقاجری؛

بیمارستان های حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر و راه زینب بندر امام خمینی(ره) تجهیز می شوند

حبیب آقاجری گفت: بیمارستان های حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر و راه زینب بندر امام خمینی(ره) نیازمند توجه و حمایت بیشتری از سوی وزارت بهداشت هستند.

به گزارش روابط عمومی نماینده مردم بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری اظهار کرد: بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر، تنها بیمارستان دولتی شهرستان است که علاوه بر جمعیت بندر ماهشهر، به بیماران شهرستان های اطراف نیز خدمات رسانی می کند.

نماینده بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از زحمات و فداکاری های کادر درمان تصریح کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا، کمبود تجهیزات در بیمارستان های حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر و راه زینب بندر امام خمینی(ره) بیشتر نمایان شد که با فداکاری کادر درمان و پزشکان بخشی از این کمبودها تا حدودی پوشش داده شد.

وی ادامه داد: در این مدت اقدامات مثبتی برای رفع مشکلات و کمبود تجهیزات صورت گرفت؛ اما این دو بیمارستان نیازمند توجه و حمایت بیشتری از سوی وزارت بهداشت هستند.

آقاجری افزود: در نشستی که با دکتر جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت برگزار کردیم مقرر شد بخشی از تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر و راه زینب بندر امام خمینی(ره) خریداری شود.

آقاجری در خصوص بیمارستان امام موسی کاظم(ع) بندر ماهشهر عنوان کرد: بیمارستان امام موسی کاظم(ع) نیز با کمبود تجهیزات و نیروی انسانی مواجه است و پیگیر این موضوع هستیم که سازمان تامین اجتماعی به تعهدات خود در خصوص این بیمارستان عمل کند و فرآیند تجهیز آن را تسریع بخشد.

726

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.