حبیب آقاجری: مشکلات کلانتری ها باید برطرف شود

حبیب آقاجری در دیدار با فرمانده جدید کلانتری بخش بندر امام خمینی(ره) گفت: کلانتری های سطح شهرستان با مشکلات عدیده ای رو به رو هستند که این مشکلات باید برطرف شود.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در خصوص مشکلات و چالش‌های امنیتی شهر و لزوم ارتقاء امکانات و تجهیزات لازم برای کلانتری بندر امام، با فرمانده جدید این کلانتری به گفت و گو پرداخت.

تأمین سوخت ماشین‌های سازمانی، برق کلانتری بخش، ارتقاء نیروی انسانی و تجهیزات از اهم مواردی بود که در جلسه مطرح گردید.

حبیب آقاجری اذعان داشت: مواردی که از مشکلات کلانتری می‌باشد باید از طریق بخشداری به ما انتقال داده شود تا در شورای راهبردی این مشکلات با اولویت ویژه برطرف گردد.

آقاجری افزود: به طور کلی درآمدهای فرماندهی انتظامی شهرستان (جریمه‌ها، مبارزه با قاچاق و…) به حساب خزانه واریز می‌شود، اما باید طبق قانون یک درصد از آن درآمدها در شهر و در جهت رفع مشکلات کلانتری‌ها هزینه شود که متأسفانه طبق بررسی‌ها، از سوی استان این بودجه تخصیص داده نمی‌شود. بنده این مهم را دنبال خواهم کرد که تا حدودی مشکلات کلانتری‌های سطح شهرستان برطرف شود.

نماینده بندر امام در مجلش شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در بحث ارتقاء کلی نیروی انسانی و تجهیزاتی، به طور کلی پیگیر شهرستان شدن بندر امام‌ خمینی(ره) هستم که با حاصل شدن این موضوع، خود به خود با استقرار فرماندهی انتظامی در شهر، ارتقاء صورت می‌گیرد؛ اما در حال حاضر با توجه به چالش‌های امنیتی پیگیر ارتقاء رده سازمانی ناجا در شهرستان هستم.

889

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.