دیدار مسئول دفتر نماینده بندر ماهشهر در مجلس با مدیرعامل بهداشت و درمان صنعت نفت کشور

مسئول دفتر نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل بهداشت و درمان صنعت نفت کشور دیدار کرده و خواستار توسعه‌ی و تجهیز بیمارستان صنایع پتروشیمی این شهرستان شد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، مندنی قنواتی در دیدار با سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت کشور بیان داشت: توسعه و تجهیز بیمارستان صنایع پتروشیمی، نقش اساسی در بالا بردن سطح بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر و شهرستان‌های اطراف دارد که امیدواریم مسئولین صنعت نفت نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین کارکنان صنعت پتروشیمی نیز از مدیران صنایع پتروشیمی انتظار دارند این بیمارستان با دستگاه‌های پیشرفته درمانی و تشخیصی مجهز شود تا کارکنان مجبور نباشند برای دریافت خدمات اولیه و متوسط درمانی به سایر شهرستان‌ها اعزام شوند.

قنواتی با تقدیر از خدمات بیمارستان صنایع پتروشیمی در مبارزه با شیوع کرونا اضافه کرد: در سال‌های گذشته، خدمات خوبی در این بیمارستان ارایه شده ولی با توجه به سرانه پرداخت خوب و حمایت مناسب صنایع پتروشیمی، انتظار از این بیمارستان بسیار بالاتر است.

مسئول دفتر نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر، بیمارستان صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر با ۶۰ تخت به مردم خدمات می‌دهد و از تمام ظرفیت این بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی استفاده نمی‌شود که خواستار به کارگیری تمام ظرفیت این بیمارستان برای خدمات رسانی به مردم شریف بندر ماهشهر هستیم.

همچنین مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت کشور در این نشست اظهار کرد: در بخش تجهیز و توسعه بیمارستان صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر، سازمان برنامه‌های خوبی در نظر گرفته که در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

848

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.