بازدید مسئول دفتر نماینده بندر ماهشهر از پروژه‌های ورزشی شهر شهید چمران

مسئول دفتر نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی به همراه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان از پروژه‌های ورزشی شهر شهید چمران بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، مندنی قنواتی در خصوص این بازدید اظهار داشت: خوشبختانه با مساعدت‌های شرکت عملیات غیرصنعتی، روکش چمن مصنوعی و کفپوش سالن مجموعه شهدای شهر چمران در حال تعویض است.

وی ادامه داد: اما در بحث وسایل سرمایشی سالن، مشکلاتی وجود داشت که طی تماس تلفنی با مدیرعامل عملیات غیرصنعتی، این موضوع پیگیری شد و آقای آتش زمزم قول مساعد جهت حل این مشکل را دادند.

مسئول دفتر نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین از محل احداث زمین چمن طبیعی فوتبال شهر چمران که فرآیند ساخت آن به دلیل مشکلات تملک زمین، متوقف شده است، بازدیدی داشتیم.

قنواتی تصریح کرد: با صحبت‌هایی که با سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر انجام دادیم، مقرر شد این موضوع توسط دفتر نماینده و امور حقوقی شهرداری چمران پیگیری شود و امیدواریم مشکل مالکیت این زمین که در اختیار پتروشیمی بندر امام است، حل شود تا شهرداری بتواند هر چه سریعتر این پروژه را نیز به سرانجام برساند.

همچنین رییس اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر در خصوص این بازدید بیان داشت: با مساعدت‌‌ عملیات غیر صنعتی، روکش چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهدای شهر چمران تعویض شد.

قادر شریفی افزود: همچنین کفپوش این سالن با مساعدت‌های شرکت عملیات غیرصنعتی خریداری شده و به زودی کار نصب آن آغاز می‌شود و در سفر مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس به بندر ماهشهر به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین غلامحسین گاموری مسئول امور ورزش دفتر نماینده گفت: مردم شهر چمران درخواست‌ تاسیس نمایندگی اداره ورزش و جوانان در این شهر را دارند که این موضوع توسط نماینده بندر ماهشهر در مجلس و از طریق اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و وزارت ورزش و جوانان در حال پیگیری است.

980

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.