مسئول دفتر نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی: اقدامی موقتی برای حل مشکلات فاضلاب مسکن مهر ۹ هکتاری از سوی آبفا در حال انجام است/ مسئولین آبفا باید برای پرداخت حقوق کارکنان آبفا چمران تدبیری بیاندیشند

مسئول دفتر نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های مستقیم نماینده و تلاش مدیران آبفا شهرستان، اقدامی موقتی به جهت رفع مشکل فاضلاب مسکن مهر 9 هکتاری انجام شده و پروژه لوله گذاری به جهت احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب در آن منطقه آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، مندنی قنواتی در دیدار با میر محمد آقایی سرپرست آبفا منطقه بندر ماهشهر بیان داشت: با توجه به آغاز فصل گرما و افزایش مصرف آب از سوی شهروندان، برنامه ریزی دقیق در بحث نظارت و شبکه توزیع از سوی آبفا ضروری است.

وی ادامه داد: روابط عمومی آبفا عملکرد خوبی دارد که جای تقدیر است؛ اما اگر اعلام قطعی آب به صورت گسترده تر اطلاع رسانی شود، بهتر است.

قنواتی تاکید کرد: رضایتمندی خوبی در زمینه پرداخت حقوق و بیمه کارکنان آبفا بندر ماهشهر وجود دارد.

وی افزود: اما هنوز در پرداخت حقوق کارکنان آبفا شهر شهید چمران مشکلات زیادی وجود دارد که انتظار می‌رود مسئولین آبفا بندر ماهشهر برای حل این مشکل تدبیری بیاندیشند.

مسئول دفتر نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بعضا در خصوص تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری از سوی شهروندان نسبت به کارکنان آبفا گلایه‌هایی مطرح می‌شود که لازم است در این زمینه اقدامات لازم لحاظ شده تا دیگر شاهد گلایه شهروندان نباشیم.

وی تصریح کرد: امروزه سازمان ها نیاز به کارکنانی دارند هوش هیجان بالایی داشته و بتوانند در بحران‌ها تصمیمات درست را اتخاذ کنند.

قنواتی خاطرنشان کرد: در بحث فاضلاب مسکن مهر ۹ هکتاری که در پشت ترمینال خلیج فارس واقع است، درخواست‌های زیادی از سوی ساکنان آن منطقه به دفتر نماینده برای حل مشکل ارسال می شد.

وی اظهار کرد: با پیگیری های مستقیم نماینده و تلاش مدیران آبفا شهرستان، اقدامی موقتی به جهت رفع مشکل انجام شده و پروژه لوله گذاری به جهت احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب در آن منطقه آغاز شده است.

گفتنی است در این نشست موضوع قطع آب در روزهای گذشته از سوی مسئول دفتر نماینده پیگیری شد که سرپرست آبفا بندر ماهشهر علت را شکستگی خطوط لوله انتقال آب به شهرستان عنوان کرد.

864

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.