پیست تارتان استادیوم شهدای بندر ماهشهر ترمیم می‌شود

نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه استادیوم شهدای بندر ماهشهر سال‌هاست در حال خدمات‌رسانی به ورزشکاران است، نیاز به تعمیر و تجهیز برای میزبانی شایسته تیم‌های ورزشی شهرستان دارد و پیگیر ترمیم پیست تارتان و بازسازی خوابگاه‌های ورزشی موجود در این استادیوم هستیم.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری به همراه رییس اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر با هدف بررسی مسائل و مشکلات فوتبال، با منوچهر حیاتی رییس هیات فوتبال این شهرستان دیدار کرد.

نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در این نشست بیان داشت: استادیوم شهدای بندر ماهشهرسال‌ها به ورزشکاران و هوادران این شهرستان خدمات ارائه کرده و برای میزبانی آبرومندانه از تیم‌های ورزشی، نیاز به ترمیم برخی قسمت‌ها دارد.

وی ادامه داد: ورزشکاران دوومیدانی شهرستان بندر ماهشهر از نبود فضا برای تمرین و مسابقه رنج می‌برند که برای شهرستان بندر ماهشهر زیبنده نیست؛ به همین دلیل پیگیر ترمیم پیست تارتان استادیوم شهدا هستیم.

آقاجری افزود: همچنین خوابگاه‌های موجود در این استادیوم نیاز به بازسازی دارند که در حال پیگیری برای تامین اعتبار آن از سوی شورای راهبردی هستیم.

همچنین در این نشست در خصوص ایجاد کارگروه‌های ورزشی، فعال کردن مجدد شورای سیاست‌گذاری شهرستان و جانمایی دهکده ورزشی استادیوم ۱۵ هزار نفری بندر ماهشهرتبادل نظر صورت گرفت.

541

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.