پیام حبیب آقاجری در پی پیروزی آیت‌الله رییسی و حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۰

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی در پیامی، پیروزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را تبریک گفت و از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در پیامی، پیروزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را تبریک گفت و از حضور پرشور و حماسی مردم ایران در انتخابات ۱۴۰۰ قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم قهرمان و غیور ایران اسلامی و حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی، باز هم برگ زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسانده و حماسه‌ای دیگر آفریدند.

حضور پرشور در صحنه انتخابات بار دیگر به دشمنان ایران اسلامی نشان داد مردم همچنان پای آرمان های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری ثابت قدم هستند.

اینجانب به نمایندگی از مردم شریف حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی از آحاد ملت عزیز ایران، دست‌اندرکاران اجرایی و نظارت، نیروهای نظامی و انتظامی، رسانه‌های عمومی و تمامی اشخاصی که با تلاش خود فضای صمیمی در برگزاری انتخاباتی شایسته را فراهم آوردند، تشکر وقدردانی می کنم.

بنده انتخاب آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به‌ عنوان رئیس جمهور منتخب مردم تبریک گفته و برای ایشان آرزوی سعادت و موفقیت دارم.

اینجانب همچنین ضمن تبریک به منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه، به آن‌ها توصیه می‌کنم با همدلی، فرصت خدمتگذاری به مردم را غنیمت شمرده و برای رفع مشکلات شهری و روستایی تلاش کنند.

و من الله توفیق
حبیب آقاجری

633
۱

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • مظلوم
    سلام حاجی تورو خدا به داد ما پرسنل بی پناه پتروشیمی شیمی بافت برسید تمام مدیران ما پروازی هستن و جهت تفرج و تحقیر هر هفته با پرواز با هزینه شرکت از تهران به ماهشهر می‌آیند مانند مدیر اداری این شرکت به نام فرشید ابراهیم پور که دوسال است با بی مهری و نهایت ظلم به پرسنل از هر نظر سرکار است جالب اینجاست کسی که به کاز این ابر قدرت خرده بگیرد چنان بلایی سر آن می آورد که هیچ کسی دیگه جرات حرف زدن با او را پیدا نکند چه برسه بخواد اعتراض کند نماینده کارگری را یاغی و شورش گر به مقام های بالا دستی معرفی می‌کند هزینه پرواز ماهیانه و اقامت این مدیر اداری معادل حقوق ۴ کارگر میباشد آیا این انصاف هست حقوق می‌گیرد اشکالی نداره چرا ظلم می‌کند چرا تشکیل باند می‌دهد حاجی تو رو خدا به داد مای ۲۰۰ نفر برس خداوند طول عمر با عزت به شما و خانواده محترمتان بدهد و مارو از دست این ظالم نجات بدهید برای تایید حرف بنده کافی است یه تحقیق از شرکت شیمی بافت کنید می‌بینید که چه به سرما آمده و دارد می آید حاجی التماس کمک
منتشر شده۱ در حال بررسی۵