طرح شیرین‌سازی برش سبک پتروشیمی بوعلی‌سینا به بهره‌برداری رسید

با حضور نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، طرح شیرین‌سازی برش سبک پتروشیمی بوعلی سینا با اعتباری بالغ بر هفت‌هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح شیرین‌سازی برش سبک پتروشیمی بوعلی‌سینا اظهار داشت: این پروژه با سرمایه‌گذاری بالغ بر هفت هزار میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: بزرگترین مشکل منطقه، بحث اشتغال است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با آغاز پروژه مگا الماس بندر ماهشهر، قدم‌های مثبتی در جهت ایجاد اشتغال در منطقه برداشته شود.

حبیب آقاجری افزود: همه ما بر لزوم اولویت استخدام نیروهای بومی در صنایع پتروشیمی تاکید داریم که با توجه به آمار بیکاری بالا در منطقه، آغاز این پروژه می‌تواند نوید روزهای خوبی را به جوانان شهرستان بدهد.

گفتنی است در مراسم بهره‌برداری از این طرح، استاندار خوزستان، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، امام جمعه بندر ماهشهر و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

 

366

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.