دیدار حبیب آقاجری با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور 

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی(ره) با هدف پیگیری تامین اعتبار برای ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بندر ماهشهر و تکمیل بندر صیادی بحرکان هندیجان با محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفت‌وگو کرد. 

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در خصوص دیدار با معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور بیان داشت: ۵۰ درصد از اعتبار احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بندر ماهشهر از سوی صنایع پتروشیمی، ۳۰ درصد دیگر از سوی وزارت ورزش و جوانان و ۲۰ درصد مابقی از منابع استانی تامین می‌شود.

وی ادامه داد: چون پس از تصویب بودجه ۱۴۰۰ در مجلس، بحث احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نهایی شد، در بودجه وزارت ورزش و جوانان، برای احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بندر ماهشهر ردیف بودجه‌ای در نظر گرفته نشده بود.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به این موضوع، قاعدتا کار آغاز احداث این ورزشگاه به سال بعد موکول می‌شد و ما به دنبال آغاز هر چه زودتر پروژه بودیم.

آقاجری افزود: با پیگیری از وزارت ورزش و گفت‌وگو با وزیر ورزش و جوانان، مقرر شد در صورت پذیرش رییس سازمان برنامه‌ و بودجه، برای این پروژه اعتبار در نظر گرفته شده و کار آغاز شود.

وی اظهار کرد: در نشستی که آقای نوبخت برگزار کردیم، ایشان پذیرفت که برای احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بندر ماهشهر، ردیف بودجه تخصیص داد شده و در بودجه ۱۴۰۰ وزارت ورزش برای این استادیوم، بودجه لحاظ شود.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی(ره) در خصوص بندر صیادی بحرکان هندیجان نیز گفت: موج‌گیر و اسکله این بندر نیمه‌کاره مانده و به حال خود رها شده بود.

وی ادامه داد: با پیگیری‌هایی که از طریق سازمان شیلات ایران انجام دادیم، آقای خون‌میرزایی پذیرفت نامه‌ای به سازمان برنامه و بودجه ارسال کرده و برای تکمیل این اسکله صیادی درخواست بودجه کند.

آقاجری تصریح کرد: با توجه به نظر مثبت رییس سازمان شیلات کشور، آقای نوبخت نیز پذیرفت بودجه‌ای برای تکمیل بندر صیادی بحرکان هندیجان در بودجه ۱۴۰۰ در نظر بگیرد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: با تخصیص اعتبار درخواستی که با موافقت آقای نوبخت انجام شد، حول و قوه‌ی الهی، بندر صیادی بحرکان هندیجان تکمیل و بخش زیادی از مشکلات این شهرستان برطرف خواهد شد.

631

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.