آزمون استخدامی شرکت پتروناد آسیا با اولویت جذب نیروهای بومی برگزار می‌شود

پس از پیگیری‌های نماینده مجلس و سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر، دفترچه آزمون استخدامی پتروناد آسیا با همکاری مدیران این شرکت اصلاح و استخدام نیروهای بومی شهرستان در اولویت قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی، دفترچه آزمون استخدامی شرکت پتروناد آسیا پس از تصحیح و بازنگری، با در نظر گرفتن اولویت برای جذب نیروهای بومی شهرستان منتشر شد.

لازم به ذکر است هفته‌ی گذشته و پس از انتشار دفترچه آزمون استخدامی پتروناد آسیا، حبیب آقاجری نماینده بندر ماهشهر و فریدون بندری سرپرست فرمانداری به امتیاز پایین بومی‌های این شهرستان در این آزمون اعتراض کردند که به همین علت، ثبت نام آن متوقف شد.

پس از نشست نماینده و سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر با مدیران شرکت پتروناد آسیا، این شرکت پذیرفت در استخدام نیروهای مورد نیاز خود، بومی‌های شهرستان را با تعیین ضریب خاص برای دروس تخصصی در اولویت قرار دهد.

داوطلبان بومی در صورت کسب ۴۰ درصد از امتیاز دروس تخصصی، در آزمون کتبی پذیرفته شده و در مصاحبه فنی-تخصصی شرکت خواهند کرد که یک امتیاز ویژه برای آن‌ها است.

همچنین این داوطلبان اگر نتوانند امتیاز ۴۰ درصد از دروس تخصصی را کسب کنند، با سایر داوطلبان که از استان خوزستان در این آزمون شرکت می‌کنند، با در نظر گرفتن ضریب ۱/۳ برای دروس تخصصی، رقابت خواهند کرد.

لازم به ذکر است ثبت نام این آزمون از ۱۹ الی ۳۰ تیرماه انجام می‌شود و ۵۴ نفر پس از قبولی در آزمون کتبی و با قبولی در آزمون فنی-تخصصی جذب شرکت پتروناد آسیا می شوند.

آزمون استخدامی شرکت پتروناد آسیا در تاریخ ۱۴ و ۱۵ مردادماه برگزار می‌شود.

892

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.