با پیگیری‌ آقاجری؛

هزینه تجهیز اتاق سی.تی.اسکن بیمارستان معرفی بندر ماهشهر واریز شد

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه تجهیز اتاق سی.تی.اسکن بندر ماهشهر با پیگیری‌هایی که ما و سرپرست فرمانداری انجام دادیم و با مساعدت شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به حساب دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور واریز شد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری روز شنبه بیان داشت: دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان حاجیه‌نرگس معرفی با پیگیری‌هایی که انجام دادیم خریداری و چند هفته‌ است که به شبکه بهداشت و درمان شهرستان تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: اتاقی که سی.تی.اسکن بیمارستان در آن قرار دارد، نیاز به تعمیر و تجهیز داشت که فرآیند تجهیز آن طولانی شده است.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس افزود: این موضوع سبب نارضایتی شهروندان شده است و مردم به خصوص مبتلایان به کرونا برای انجام سی‌.تی.اسکن با مشکل مواجه شده‌اند.

آقاجری تاکید کرد: موضوع را همراه با سرپرست فرمانداری دنبال کرده و خوشبختانه امروز بخشی از هزینه‌ی تجهیز اتاق با مساعدت شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به حساب دانشگاه واریز شد.

نماینده بندر ماهشهر امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: امیدواریم هرچه سریعتر سی‌.تی.اسکن بیمارستان حاجیه نرگس معرفی نصب شود تا بخشی از مشکلات بهداشت و درمان شهرستان رفع شده و سرعت تشیخص بیماری افزایش یابد.

473

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.