واکسیناسیون کارکنان صنایع شهرستان های بندر ماهشهر و امیدیه باید در اولویت قرار گیرد

مسئول امور صنایع نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی بر سرعت بخشیدن به واکسیناسیون مردم حوزه انتخابیه، به خصوص کارکنان عملیاتی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی تاکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، علیرضا احمدی مسئول امور صنایع نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه‌، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس گفت: کارکنان صنایع منطقه به دلیل استمرار حضور در محل کار و احتمال بالای ابتلا به ویروس کرونا باید سریع تر واکسینه شوند.

وی کارکنان صنایع را حاضر در خط مقدم جنگ اقتصادی در دوران تحریم ها و کرونا عنوان کرد و بیان داشت: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در اقتصاد کشور اهمیت بالایی دارند و در دوران تحریم با تکیه بر این صنایع و توان داخلی توانستیم توانایی مهندسین کشور را به دنیا ثابت کرده و به خوداتکایی برسیم.

احمدی اظهار کرد: در این صنایع مهمترین رکن نیروی انسانی است، زیرا چرخ صنعت کشور بدون مهندسان و کارکنان نمی چرخد، توجه ویژه به این عزیزان در دوران کرونا می تواند باعث کاهش دغدغه‌ی آنان شود.

مسوول امور صنایع نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) با اشاره به ضرورت انجام سریع واکسیناسیون کارکنان صنایع افزود: در حالی که نیروی انسانی صنایع منطقه در تمام پیک های کرونایی با آگاهی از مسئولیت سنگین محوله بر دوش خود باعث پیشرفت و رکوردشکنی های افتخار آفرین در دوران اوج شیوع ویروس کرونا در سال گذشته و امسال شدند لازم است توجه ویژه‌ای به این زحمتکشان و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون آن‌ها شود.

وی تاکید کرد: تعطیلی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی امکان پذیر نخواهد بود، اما برای رفع مشکل این عزیزان که نه تعطیلی و نه حضور طبق شیوه نامه های بهداشتی برای آن ها معنایی ندارد، انجام واکسیناسیون و ایجاد ایمنی در مقابل ویروس کرونا یک امر ضروری است.

احمدی در پایان بیان داشت: با توجه به جمعیت بالای حوزه انتخابیه و تردد زیاد به منطقه لازم است به واکسینه شدن مردم و به‌ خصوص کارکنان صنایع توجه ویژه‌ای شود و سهمیه‌ی واکسن منطقه افزایش یابد.

747

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.