آقاجری: عده‌ای با راه‌اندازی بازار سیاه داروی رمدسیور در حق مردم جنایت می‌کنند/ مسوولانی که توان کار کردن ندارند از مسوولیت خود کناره‌گیری کنند

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارشی از راه‌اندازی بازار سیاه داروی رمدسیور در یکی از داروخانه‌های بندر ماهشهر به ما اعلام شده که صحت دارد و متاسفانه عده‌ای در این شرایط در حق مردم جنایت انجام می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در ستاد مقابله با کرونای بندر ماهشهر بیان داشت: از کادر درمان که شبانه‌روز در حال ایثار و فداکاری برای درمان بیماران کرونایی هستند، تشکر ویژه‌ای دارم.

وی ادامه داد: هفته‌های گذشته در بحث واکسیناسیون نارضایتی‌های زیادی وجود داشت که با تلاش بسیج جامعه پزشکی، امام جمعه، سرپرست فرمانداری و مجموعه بهداشت‌ودرمان شهرستان، مرکز تجمیعی در مصلای نماز جمعه راه‌اندازی شد تا مشکلات کمتر شود که جای تقدیر دارد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت سی.تی.اسکن در بندر ماهشهر اظهار کرد: از زمان آغاز به کار مجلس یازدهم تا به امروز، توانستیم مجوز سه دستگاه سی.تی.اسکن را برای سه بیمارستان شهرستان بندر ماهشهر اخذ کنیم.

آقاجری افزود: اخیرا یکی از مسوولان مصاحبه کرده و گفته برای خرید سی.تی.اسکن بیمارستان صنایع پتروشیمی مشکل مجوز وجود دارد؛ در حالی که مجوز سی.تی.اسکن این بیمارستان را تیرماه گرفتیم و حتی پول نصب این دستگاه ها را از شورای راهبردی تامین کردیم.

وی تصریح کرد: در بررسی‌هایی که انجام دادیم، اتاق سی.تی.اسکن بیمارستان حاجیه معرفی را گچکاری کرده‌ و منتظرند گچ خشک شود؛ در حالی که اگر از ابتدا دیوار را کاشی می‌زدند وضع اینگونه نمی‌شد.

آقاجری با اشاره به تعلل پیمانکار در تکمیل پروژه اتاق سی.تی اسکن، خاطرنشان کرد: از دادستان درخواست دارم با پیمانکارهایی که با جان مردم بازی می‌کنند، برخورد قاطعانه‌ای صورت گیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اخیرا در بیمارستان‌های سطح شهرستان ملاقات عمومی برای بیماران کرونایی اتفاق می‌افتد که بسیار عجیب است و جای تعجب دارد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در خصوص وضعیت بازار بندر ماهشهر گفت: بسیاری از فروشندگان متاسفانه از ماسک استفاده نمی‌کنند و اکنون در بندر ماهشهر به ازای هر هزار نفر، یکنفر در بیمارستان‌ها بستری است.

وی ادامه داد: در بحث سلامتی مردم مسامحه قابل قبول نیست و اتاق اصناف باید با شدت با متخلفان برخورد کند؛ مسوولانی که توان کار کردن ندارند از مسوولیت خود کناره‌گیری کنند.

آقاجری در خصوص دلالی و بازار سیاه داروی رمدسیور در بندر ماهشهر بیان داشت: گزارش‌های موثقی در این رابطه به بنده اعلام شده که از طریق نهاد مربوطه آن را پیگیری خواهم کرد.

وی افزود: عده‌ای با این کارها در این شرایط سخت، در حق مردم جنایت انجام می‌دهند که با از دادستان درخواست داریم با متخلفان شدیدا برخورد کند.

255

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.