آقاجری: مخزن ۶ هزار متر مکعبی برای حل مشکل قطع و افت فشار آب در شهر چمران نصب می‌شود

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) با اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر شهید چمران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در این دیدار بیان داشت: برای انجام هر کاری، باید ابتدا هدف را رضایت خدا و مردم در نظر گرفت.

وی ادامه داد: لذا ابتدا به خودم و سپس به اعضای شورا سفارش می‌کنم که جوری عمل کنند که ابتدا خدا و سپس مردم از عملکرد ما راضی باشند.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) افزود: علما به ما یاد داده‌اند گناه آدمی که در جامعه موثر و مسوول است، جزای آن خیلی بیشتر است؛ چرا که علاوه بر اینکه مرتکب گناه شده، مردم را نسبت به اسلام و جمهوری اسلامی بدبین کرده است.

آقاجری افزود: خوشبختانه شورای شهر چمران جوان و انقلابی است؛ لذا اعضا مبنا را کار برای رضای خدا و مردم قرار دهند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه به ارزش‌ها و شاخص‌های اسلامی توسط اعضای شورا بیان داشت: اگر این اصول‌ را رعایت کنیم، خدا و مردم از ما راضی خواهند بود.

آقاجری در خصوص تعیین تکلیف اراضی شهر چمران اظهار داشت: این کار تقریبا نهایی شده بود که از طرف یکی از شرکت‌های منطقه در این کار اخلال به وجود آمد و این اخلال تاکنون ادامه دارد اما پیگیر موضوع هستیم تا در دولت جدید مشکل را حل کنیم.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) با اشاره به مشکل قطعی آب در شهر چمران گفت: برای رفع این مشکل، مخزن ۶ هزار متر مکعبی به زودی در شهر چمران به بهره‌برداری می‌رسد تا در مواقع افت فشار و قطع آب شبکه، این مخزن در مدار قرار گیرد.

آقاجری در خصوص تکمیل استخر شهر چمران بیان داشت: شورا و شهردار در درخواست‌ پروژه‌های پیشنهادی خود از شورای راهبردی، تکمیل این استخر را در اولویت قرار دهند تا ما از طریق شورای راهبردی تامین بودجه‌ی آن را در اولویت قرار دهیم.

321

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.