بازدید نماینده مجلس و سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر از تمرینات تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر   

نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی به همراه فریدون بندری سرپرست فرمانداری این شهرستان شامگاه جمعه از تمرینات تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در این بازدید از تلاش‌های کادر مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان باشگاه شهرداری تقدیر کرد و گفت: با انگیزه‌ و غیرتی که در کادر فنی و بازیکنان وجود دارد، با یاری خداوند روز یکشنبه تیم شهرداری با پیروزی در این مسابقه، برای جوانان و مردم شهرستان افتخار‌ آفرینی خواهد کرد.

وی ادامه داد: خواسته‌ی ما از بازیکنان تیم شهرداری این است که روز یکشنبه مثل جوانانی که در زمان دفاع مقدس با انگیزه‌ی فراوان در میدان حضور داشتند، در زمین مسابقه با انگیزه ظاهر شوند و یک برد شیرین را به مردم شهرستان هدیه دهند.

آقاجری در پایان تاکید کرد: در صورت کسب پیروزی در بازی برگشت و صعود به لیگ دسته اول پاداشی از سوی مسئولان شهرستان به بازیکنان اهدا خواهد شد.

همچنین فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر نیز در این بازدید بیان داشت: حضور شهرداری در پلی‌آف کار بزرگی بود که جا دارد از تمام عوامل تیم تشکر کنم.

وی افزود: ما در کنار شما عوامل تیم هستیم و با روحیه‌ی خوب و چهره‌های جنگنده که در تیم میبینم، به امید خدا روز یکشنبه شهرداری پیروز میدان خواهد بود و تمام شهر هم خوشحال خواهند شد.

گفتنی است تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر روز یکشنبه در بازی برگشت از پلی‌آف صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه شهدا به مصاف ویستا توربین تهران خواهد رفت.

لازم به ذکر است بازی رفت این دو تیم در تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید که گل شهرداری بندر ماهشهر را در آن مسابقه سجاد قنواتی به ثمر رساند.

404

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.