حبیب آقاجری در دیدار با وزیر ورزش و جوانان:

ورزش یکی از ارکان نشاط و تندرستی در جامعه است/ حوزه انتخابیه با وجود استعدادهای درخشان، در بحث امکانات و سرانه ورزشی با کاستی مواجه است

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در دیدار با وزیر ورزش و جوانان خواستار تامین اعتبار برای احداث و تکمیل چندین طرح ورزشی در حوزه انتخابیه شد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی(ره) و بخش جولکی، حبیب آقاجری در خصوص دیدار با دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: ورزش یکی از ارکان نشاط و تندرستی در جامعه است و یکی از وظایف دولت‌ها، فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم برای ایجاد نشاط در جامعه است.

وی ادامه داد: حوزه انتخابیه با وجود استعدادهای درخشان، در بحث امکانات و سرانه ورزشی با کاستی مواجه است اما جوانان ورزشکار در بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) با وجود کاستی‌ها، در میادین بین‌المللی و کشوری همیشه خوش درخشیده‌اند.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) اضافه کرد: مردم هندیجان از کمبود سرانه ورزشی در این شهر و روستاهای آن گلایه دارند و متاسفانه این شهرستان از نبود یک سالن ورزشی استاندارد رنج می‌برد که از وزیر ورزش و جوانان درخواست داریم مساعدت لازم را برای احداث چمن‌های مصنوعی و یک سالن ورزشی استاندارد در این شهرستان داشته باشند.

آقاجری با اشاره به پتانسیل بالای ورزش امیدیه خاطرنشان کرد: جایگاه تماشاگران مجموعه ورزشی شهدای امیدیه زیبنده طرفداران فوتبال در این شهرستان نیست که از دکتر سجادی تقاضا داریم بودجه‌ای برای تعمیر و تجهیز این مجموعه ورزشی اختصاص دهند.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به وضعیت نامطلوب ورزشگاه شهدای بندر ماهشهر، خواستار تسریع در روند انجام فرآیند اداری مربوط به احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرستان شد و گفت: امیدواریم با مساعدت دکتر سجادی کار احداث این استادیوم هر چه سریعتر آغاز شود.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) احداث بخش جایگاه ویژه و وی.آی.پی برای استادیوم تختی بندر امام خمینی(ره) را از وزیر ورزش و جوانان خواستار شد و افزود: پیست تارتان و سالن مخصوص ورزش‌های رزمی از دیگر نواقص این استادیوم است که تقاضا داریم وزارت ورزش و جوانان مساعدت لازم را در خصوص رفع این نواقص داشته باشند.

وی در پایان با تبریک هفته تربیت بدنی افزود: وزیر ورزش و جوانان در خصوص رفع مشکلات ورزشی حوزه انتخابیه نظر مثبتی دارند و انتظار می‌رود پس از بررسی‌های لازم و با همکاری دکتر سجادی، بخشی از مشکلات ورزشی حوزه انتخابیه رفع شود.

392

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.