بازدید حبیب آقاجری از کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر ماهشهر

نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کمیته امداد خمینی(ره) بندر ماهشهر، با علی روشن رییس، جمعی از کارکنان و مددجویان این اداره دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، در این بازدید ابتدا علی روشن رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر ماهشهر گزارشی در خصوص عملکرد این اداره و نحوه خدمات به مددجویان ارائه کرد.

مواردی نظیر اشتغال، مسکن، تامین وسایل گرمایشی مددجویان و ساماندهی کمک‌های مستمر به بیماران صعب‌العلاج زیر پوشش کمیته امداد در این نشست مطرح شد.

حبیب آقاجری در این بازدید ضمن قدردانی از کارکنان کمیته امداد بندر ماهشهر گفت: خیرین همواره نقش اساسی در کمک به نیازمندان را ایفا کرده‌اند و با توجه به مشکلات معیشتی، یاور کمیته امداد بوده‌اند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: کمیته امداد بندر ماهشهر در زمینه اشتغال‌ مددجویان عملکرد مثبتی داشته اما نیاز است تلاش بیشتری برای ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان انجام شود.

در پایان این نشست پیگیری‌هایی برای تامین تعدادی وسیله گرمایشی و حمایت از بیماران صعب‌العلاج زیر پوشش کمیته امداد به عمل آمد.

همچنین پس از این نشست، نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی به همراه رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان، از منازل تعدادی از مددجویان که نیاز به بازسازی فوری دارند، بازدید کرد.

پس از این بازدید مقرر شد با پیگیری‌های حبیب آقاجری، اعتبار لازم جهت بازسازی تعدادی از این منازل تامین شود.

318

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.