تجلیل حبیب آقاجری از پرستاران؛

حبیب آقاجری: اجر اخروی فداکاری‌های پرستاران نزد خداوند محفوظ است

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان حاجیه نرگس معرفی، با جمعی از پرستاران و کادر درمان دیدار و از زحمات آنان تجلیل کرد.   

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری روز جمعه در جمع پرستاران بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر بیان داشت: خداوند نعمت‌های بی‌شماری در اختیار ما گذاشته که دو نعمت امنیت و سلامتی از همه مهمتر است.

وی با تقدیر از زحمات شهدای مدافع سلامت کشور و شهدای راه سلامت حوزه انتخابیه ادامه داد: پس از شیوع کرونا، پرستاران و کادر درمان در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس، نبرد سختی داشتند و در این راه فداکاری‌های زیادی انجام دادند که بدون‌شک اجر اخروی آن نزد خداوند محفوظ است.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس یازدهم افزود: تمام مسئولان وظیفه دارند در مسیری تلاش کنند که امکانات در جبهه سلامت بیشتر و کمبودها کاهش یابد تا مردم منطقه از خدمات بهتری در حوزه سلامت بهره‌مند شوند.

وی در پایان اضافه کرد: این روز خجسته را خدمت تمام پرستاران زحمتکش و شریف حوزه انتخابیه تبریک می‌گویم و مشکلات آنان را در حد توان پیگیری خواهم کرد.

گفتنی است در این آیین، حبیب آقاجری با حضور در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان حاجیه نرگس معرفی، از بیماران بستری در این بخش عیادت و با اهدای گل به کادر سلامت، از پزشکان و پرستاران تجلیل کرد.

503

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.