پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه در تهران ادامه دارد؛

نشست حبیب آقاجری با رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی‌(ره) با هدف پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه با پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی‌(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، در این نشست ابتدا حبیب آقاجری توضیحاتی در خصوص مشکلات حوزه‌ی انتخابیه ارائه کرد و خواستار ورود جدی بنیاد مستضعفان برای حل بخشی از مشکلات شد.

سپس نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی به مشکلات منازل شهرک یاسر امیدیه اشاره کرد و خواستار تخصیص اعتبار برای برطرف‌شدن مشکلات این شهرک و تهیه مصالح رایگان جهت بازسازی منازل آن منطقه شد.

در بخشی دیگر از این نشست، آقاجری با اشاره به مشکلات شهرک طالقانی و مدنی بندر ماهشهر، از پرویز فتاح احداث یک درمانگاه شبانه روزی و مدرسه ابتدایی در غرب شهرک طالقانی و احداث خط لوله آب شرب شهرک مدنی به طول ۳/۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال را درخواست کرد.

ساخت و نوسازی تعدادی مسکن برای قشر محروم در هندیجان، ساخت حوضچه ذخیره و ته‌نشین کردن آب شرب روستای مشراگه و تخصیص اعتبار جهت بهسازی جاده‌های آنتنی روستایی هندیجان از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی است پیشتر نیز با پیگیری‌های حبیب آقاجری، بنیاد مستضعفان ۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان راه زینب بندر امام خمینی(ره) تخصیص داده بود.

529

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.