تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان پس از ۱۰ سال انتظار

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز و پس از ۱۰ سال، لایحه رتبه‌بندی معلمان با دیدگاه مثبت مجلس شورای اسلامی و دولت مردمی تصویب شد تا بخشی از مشکلات معلمان مرتفع شود.  

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری روز چهارشنبه بیان داشت: مجلس شورای اسلامی امروز لایحه‌ی رتبه‌بندی معلمان را تصویب کرد که این لایحه برای ارتقاء جایگاه و منزلت معلمان زحمتکش است.

وی ادامه داد: لایحه رتبه‌بندی معلمان یکی از موضوعاتی است که باید از قبل برای معلمان در نظر گرفته می‌شد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی(ره) و بخش جولکی اضافه کرد: این لایحه حدود ده سال قبل مطرح شد اما تاکنون اجرایی نشده بود که با اقدام امروز مجلس و دولت به سرانجام رسید.

آقاجری افزود: نمایندگان مجلس بیش از چندماه برای تصویب این لایحه تلاش کردند تا این لایحه از نظر بار مالی و تامین اعتبار مشکلی نداشته باشد و با اجرای آن بخشی از مشکلات فرهنگیان مرتفع شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدگاه مثبت دولت مردمی آیت‌الله رییسی به این لایحه خاطرنشان کرد: امیدواریم مجلس و دولت بتوانند با انجام این اقدامات موثر، در ارتقاء جایگاه معلمان کوشا باشند.

354

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.