با حضور نماینده امیدیه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهری انجام شد ؛

پیگیری مشکلات روستاهای بخش مرکزی امیدیه

حبیب آقاجری نماینده مردم امیدیه در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای قلندری از توابع بخش مرکزی این شهرستان، با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی این روستاها دیدار و بخشی از مشکلات آنان را پیگیری نمود.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،  نشست صمیمی دکتر حبیب آقاجری با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی جهت بررسی و پیگیری مشکلات این روستاها با حضور نیکداربینش بخشدار مرکزی، روسای ادارات آب و فاضلاب،  زهره و جراحی،  توزیع برق، جهادکشاورزی،  منابع طبیعی،  بنیاد مسکن، ورزش و جوانان،  مخابرات و راهداری برگزار شد.

در این نشست ابتدا نیکداربینش بخشدار مرکزی شهرستان اهم مشکلات روستاهای بخش مرکزی را تشریح کرد.

فرسودگی شبکه و شکستگی های مکرر خطوط انتقال آب، عدم توسعه متوازن شبکه برق‌ و به تبع آن خاموشی‌های مکرر در فصل تابستان،  مشکل روشنایی معابر در اکثر روستاهای بخش مرکزی،  عدم تامین بودجه برای دهیاری‌ها برای انجام اقدامات عمرانی در روستاها،  وضعیت بد محورهای مواصلاتی و مشکلات کشاورزان موارد مطرح شده از سوی بخشدار مرکزی بود. وی همچنین از تنظیم و تدوین دفترچه عوارض روستایی برای اولین بار در سطح شهرستان در جهت درآمدزا نمودن دهیاری ها خبر داد.

در این جلسه همچنین نمایندگان شوراهای روستا،  دهیاران وکشاورزان به بیان معضلات موجود دربخشهای تخصصی خود پرداختند.

موضوع امنیت روستاها و سرقت احشام، وضعیت نامناسب آنتن دهی تلفن همراه و پوشش اینترنت،  پرداخت عوارض رسوب شده سالهای گذشته،  شکستگی های مستمر در شبکه آب‌رسانی، اخذ مبالغ اضافه از کشاورزان به عنوان حق‌آبه و همچنین موضوع بیمه محصولات کشاورزی،  کمبود در تخصیص کود دولتی و همچنین سهمیه تراکتور و سوخت تراکتور از موارد مهم مطرح شده از سوی نمایندگان روستاییان بخش مرکزی بود.

در ادامه این نشست، حبیب آقاجری از روسای ادارات مربوطه درباره مسائل مطرح شده توضیح خواسته و طی تماس‌های تلفنی جداگانه با مدیران کل آب و برق ، آبفا، ستاد بحران و ورزش و جوانان، خواستار اقدام فوری برای حل مشکلات مطروحه شد.

514

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.