با حضور نماینده بندرماهشهر و بندر امام خمینی در مجلس؛

نشست شورای ورزش بندرماهشهر برگزار شد

نشست شورای ورزش شهرستان بندر ماهشهر عصر امروز سه‌شنبه با حضور حبیب آقاجری نماینده بندرماهشهر و بندر امام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در این نشست بیان داشت: مشکلات و عقب‌ ماندگی‌ها در شهرستان زیاد است اما اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات نیز زیاد بوده است.

وی ادامه داد: استخر بندر ماهشهر و شهرک طالقانی، دو سالن ورزشی در بندر امام خمینی، یک سالن ورزشی در شهرک طالقانی، سالن ورزشی مصلی بندرماهشهر، اختصاص زمین ورزشی در شهرک قدس، ساختمان اداری ورزش و جوانان بندرماهشهر و خوابگاه ورزشی استادیوم شهدا بخشی از اقداماتی بود که در مجلس نهم پیگیری کردیم و به سرانجام رسید.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه در سال‌های اخیر بخشی از تجهیزات خوابگاه‌های استادیوم شهدا به سرقت رفته که آقای خنفری به عنوان متولی ورزش شهرستان باید از طریق مراجع قضایی این موضوع را پیگیری می کند.

آقاجری با اشاره به اقدامات انجام شده در مجلس یازدهم اظهار داشت: در سال جاری جهت احداث سالن ژیمناستیک بندر ماهشهر مبلغ ۳۰ میلیارد ریال، سالن ورزشی استادیوم تختی بندر امام خمینی(ره) ۴۰ میلیارد ریال، بهسازی و بازسازی استادیوم شهدا و احداث پیست تارتان ۱۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات شورای راهبردی تخصیص یافته است.

وی افزود: علاوه بر بودجه شورای راهبردی و از محل اعتبارات وزارت نفت، بودجه لازم برای ساخت ۵ زمین چمن مصنوعی در روستاهای بخش مرکزی را تامین کردیم.

نماینده بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) اضافه کرد: جدا از اعتبارات شورای راهبردی و با توافقی که میان صنایع پتروشیمی و وزارت ورزش انجام شد، توانستیم اعتبار لازم برای احداث استادیوم بزرگ بندر ماهشهر را تامین کنیم و فردا تفاهم‌نامه همکاری آن امضا خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سال جاری، بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش و ۵۴ میلیارد ریال برای کمک به هیات‌های ورزشی از محل اعتبارات شورای راهبردی صنایع پتروشیمی هزینه شده است.

وی در پایان تصریح کرد: برای پیشرفت ورزش در بندر ماهشهر لازم است تیم‌های ورزشی به تیم‌های پایه توجه‌ بیشتری داشته باشند.

284

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.