تحقق یکی دیگر از وعده های نماینده امیدیه در مجلس شورای اسلامی/تشکیل اولین جلسه شورای راهبردی شهرستان امیدیه

اولین جلسه شورای راهبردی شهرستان امیدیه با حضور حبیب آقاجری نماینده مجلس، حجت الاسلام حسینی منش امام جمعه امیدیه، سلامی فرماندار و مدیران عامل شرکتهای نفت و گاز آغاجاری، شرکت پالایش گاز بیدبلند و منطقه یک عملیات انتقال برگزار شد تا یکی دیگر از وعده‌های نماینده امیدیه در مجلس شورای اسلامی محقق شود.  

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم امیدیه در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در این نشست، تشکیل این شورا را گامی بزرگ در جهت رسیدگی به عقب ماندگی‌های اصلی شهرستان امیدیه دانست و خواستار برنامه ریزی و نظارت دقیق جهت ساماندهی مسئولیت های اجتماعی این شرکت‌ها شد.

در این جلسه مقرر شد هر دوماه یکبار جلسات شورا با حضور تمامی اعضا برگزار و کمیته‌ای در سطح فرمانداری به صورت ثابت وظیفه‌ی تعریف پروژه و برنامه ریزی دقیق در حوزه های بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، راه روستایی، آب، برق، فاضلاب، ورزش و همچنین تقسیم کار بین سه شرکت را برعهده گیرد و سالیانه چند پروژه با اولویت بندی و تصویب شورای راهبردی در سطح امیدیه، میانکوه و جایزان با مشارکت شرکت های مذکور اجرا شود.

همچنین در این نشست مصوب شد، ۷۵ درصد از منابع بخش مسئولیت های اجتماعی این شرکت‌ها در فاز عمرانی و ۲۵ درصد آن در امور اجرایی با تصویب و نظارت شورای راهبردی هزینه شود.

496

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.