حبیب آقاجری: خور بندر ماهشهر ساماندهی خواهد شد

نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای گفت: خور باید به نماد زیبایی شهر تبدیل شود، به همین جهت طرح ساماندهی خور بندر ماهشهر به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در خصوص نشست ساماندهی خور بندر ماهشهر بیان داشت: نشستی با فرماندار، شهردار و مدیر آبفای منطقه بندر ماهشهر برگزار کردیم که در این نشست مقرر شد فاضلاب شهرک طالقانی به خور ریخته نشود و از ابتدای فاز ۶ وارد شبکه فاضلاب شهری شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی افزود: ۵۰ درصد از اعتبارات ساماندهی خور توسط شهرداری بندر ماهشهر و ۵۰ درصد نیز از محل اعتبارات شورای راهبردی صنایع پتروشیمی پرداخت خواهد شد و نگهداری از تجهیزات و بهره‌برداری از طرح بر عهده آبفا خواهد بود.

آقاجری تاکید کرد: این طرح از نظر بهداشتی یک طرح مهم است که در زیباسازی فضای شهری نقش بسزایی خواهد داشت و خور باید به نماد زیبایی شهر تبدیل شود.

گفتنی است پس از این نشست، حبیب آقاجری به اتفاق فریدون بندری سرپرست فرمانداری، حسین صفری شهردار و محمد آقایی مدیر آبفا منطقه‌ای بندر ماهشهر از محل ریختن فاضلاب در خور و سد تنظیمی خور بازدید کردند.

777

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.