مسئول دفتر نماینده بندر ماهشهر در مجلس: عملکرد پیمانکار جاده گرگر به گمبزون نامطلوب بوده است/ منافع مردم و بیت‌المال در بخش‌هایی از جاده گرگر_گمبزون هدر رفته است  

مندنی قنواتی مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از جاده گرگر به گمبزون گفت: بنا بر اذعان مسئول راهداری شهرستان، عملکرد پیمانکار این پروژه اصلا مطلوب نبوده و منافع مردم و بیت‌المال در بخش هایی از این جاده به هدر رفته است.  

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، مندنی قنواتی روز سه‌شنبه بیان داشت: با توجه به گزارش‌هایی که به دفتر نماینده ارسال شد، با حضور رییس اداره راهداری بندر ماهشهر از جاده گرگر به گمبزون بازدید کردیم.

وی ادامه داد: پیمانکار حدود ۶۰ متر از جاده را به صورت غیر اصولی آسفالت کرده که تماسی تلفنی با معاون مدیرکل راهداری استان برقرار و گلایه مردم و نماینده در خصوص عملکرد پیمانکار به ایشان ابلاغ شد.

مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: لذا مقرر شد تذکرات لازم از سوی راهداری استان به پیمانکار ابلاغ شود و قسمتی که دیروز آسفالت ریزی شده، اصلاح شود.

قنواتی افزود: همچنین در صورت تکرار تخلف، ماده ۴۶ برای پیمانکار اجرا و پس از جبران خسارت کار به شخص دیگری واگذار شود.

فرحان عبادی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بندر ماهشهر در خصوص اقدام پیمانکار پروژه گرگر به گمبزون اظهار داشت: پیمانکار این پروژه بدون دستور دستگاه ناظر و خارج از زمان کاری، حدودا ۶۰ متر آسفالت رگلاژی انجام داده است.

وی افزود: به پیمانکار ابلاغ کردیم هر چه سریعتر نسبت به جمع آوری آسفالتی که خارج از دستور دستگاه ناظر انجام شده، اقدام و باقی مانده کار که ۴۰۰ متر اصلاح و زیرسازی است را با هماهنگی و حضور دستگاه‌های نظارت انجام دهد.

عبادی خاطرنشان کرد: در نقاطی که مورد تایید کمیسیون تحویل موقت نبوده، باید ضخامت آسفالت نمونه‌گیری شود و در قرارداد پیمانکار ذکر شده که پیمانکار باید این موارد را مرتفع کند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بندر ماهشهر در پایان گفت: همچنین با توجه به قرارداد، طی ۵ سال آینده هرگونه خللی در روکش آسفالت به وجود بیاید، توسط خود پیمانکار باید رفع و اصلاح شود.

909

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.