پیگیری مشکلات امنیتی حوزه انتخابیه در دیدار حبیب آقاجری با فرمانده کل نیروی انتظامی؛

حبیب آقاجری خواستار ارتقا جایگاه نیروی انتظامی بندر ماهشهر/درخواست ایجاد سیستم مانتیورینگ در امیدیه و احداث پاسگاه در محور هندیجان به دیلم  

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه با سردار حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی کشور دیدار و مشکلات امنیتی حوزه انتخابیه را پیگیری کرد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، در این دیدار با توجه به درخواست‌های مردم بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره)، حبیب آقاجری ارتقای جایگاه انتظامی شهرستان بندر ماهشهر از رده ۱۷ به ۱۸ به جهت تامین امنیت را خواستار شد.

گفتنی است در صورت ارتقای جایگاه انتظامی شهرستان بندر ماهشهر، ساختار نیروی انسانی و تجهیزات این فرماندهی بهبود پیدا کرده و این موضوع در تامین امنیت بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

یکی دیگر از مشکلات انتظامی حوزه انتخابیه، عدم وجود سیستم مانتیورینگ برای کنترل و پیشگیری از سرقت‌ها و سایر تخلفات در شهرستان امیدیه بود که در این نشست حبیب آقاجری رفع این مشکل را خواستار شد.

همچنین تخصیص اعتبار برای احداث پاسگاه در محور هندیجان به دیلم به جهت تامین امنیت شهرستان هندیجان از درخواست‌های حبیب آقاجری از سردار اشتری بود.

گفتنی است در پایان این نشست، سردار اشتری در خصوص درخواست‌های نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی نظر مساعد داشت و دستور پیگیری و بررسی موضوعات مطرح شده را صادر کرد.

796

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.