با حضور حبیب آقاجری؛

نشست بررسی مشکل آب شرب هندیجان برگزار شد

نشست بررسی مشکل آب شرب هندیجان با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی روز شنبه در محل فرمانداری بندر ماهشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، در این نشست که فرمانداران بندر ماهشهر و هندیجان، مدیر بهره‌برداری، تولید و انتقال آب جنوب شرق خوزستان و مدیران آبفا بندر ماهشهر و هندیجان حضور داشتند، در خصوص قطعی‌های مکرر آب در شهرستان هندیجان و راهکارهای رفع این مشکل بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در خصوص مشکل آب شرب هندیجان بیان داشت: بخشی از آب شرب شهرستان هندیجان از سد آسک و بخش دیگر از طریق رودخانه کارون تامین و از طریق تاسیسات آب جنوب شرق به هندیجان منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل وجود انشعابات غیرمجاز و شکستگی خط لوله انتقال آب در برخی از نقاط، حقابه هندیجان تامین نشده و برخی از روستاهای این شهرستان در روزهای اخیر با بحران شدید بی‌آبی روبه‌رو شده‌اند.

آقاجری افزود: در نشست امروز مقرر شد شرکت آب جنوب شرق با همکاری آبفا بندر ماهشهر ظرف مدت یک‌هفته، میزان آب ارسالی به هندیجان را که در حال حاضر ۷ هزار متر مکعب در شبانه روز است، به ۱۰ هزار متر مکعب در شبانه روز افزایش دهند.

نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این اقدامات باید تا حتما تا هفته آینده اجرایی شود تا مشکلات مردم برطرف شود و این موضوع که مطالبه به حق مردم شریف هندیجان است را تا رفع مشکل پیگیری خواهیم کرد‌.

473

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.