۷۳۰ میلیارد ریال برای احداث بیمارستان جدید بندر ماهشهر اختصاص یافت

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تسریع در آغاز عملیات اجرایی پروژه بیمارستان جدید این شهرستان گفت: بیش از ۷۳۰ میلیارد ریال برای احداث این پروژه اختصاص یافته است.

حبیب آقاجری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی، متولی احداث این بیمارستان است و پیمانکار آن مشخص شده است.

وی افزود: احداث بیمارستان جدید بندر ماهشهر در مرحله شمع کوبی است و هفته آینده بخشی از تجهیزات مورد نیاز برای تسریع در این زمینه به کارگاه پروژه افزوده می‌شود.

آقاجری افزود: احداث این مجموعه درمانی برای مردم شهرستان بندر ماهشهر و مناطق همجوار آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و بر این اساس از وزارت راه و شهرسازی خواسته شد نسبت به تسریع در ساخت این پروژه توجه ویژه‌ داشته باشد.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود که این بیمارستان تا ۲ سال آینده به مرحله اسکلت بندی برسد و در این مدت جذب اعتبارات مورد نیاز برای پیشرفت فیزیکی آن باید به صورت همزمان از سوی وزارتخانه‌های بهداشت و راه و شهرسازی پیگیری شود.

بر اساس این گزارش، بندر ماهشهر با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت فاقد بیمارستان دولتی است و بیمارستان خیرساز حاجیه نرگس معرفی تنها بیمارستان این شهرستان است که به عنوان بیمارستان سانتر در این منطقه خدمات رسانی می‌کند.

بیمارستان امام موسی‌کاظم(ع) تامین اجتماعی و بیمارستان صنایع پتروشیمی وزارت نفت از دیگر بیمارستان‌های این شهرستان در جنوب خوزستان هستند./ایرنا

174

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.