با پیگیری‌های حبیب آقاجری؛

شناور آتش‌‌خوار و ناجی برای هندیجان ساخته می‌شود/ توسعه و لایروبی بندر سجافی به مراحل اجرایی نزدیک می‌شود

با پیگیری‌های نماینده هندیجان در مجلس شورای اسلامی و پس از دیدار وی با مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور، یک دستگاه شناور آتش‌خوار و یک دستگاه شناور ناجی به جهت مقابله با حوادث احتمالی برای سواحل هندیجان ساخته می‌شود.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در دیدار با علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور، تخصیص یک دستگاه شناور آتش‌خوار و یکدستگاه شناور ناجی برای سواحل هندیجان را خواستار شد که با نظر موافق معاون وزیر راه و شهرسازی همراه بود.

گفتنی است پس از موافقت معاون وزیر راه و شهرسازی، یک دستگاه شناور آتش خوار و یکدستگاه شناور ناجی برای سواحل هندیجان ساخته خواهد شد.

پیگیری توسعه و لایروبی بندر سجافی از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که با دستور مدیرعامل بنادر و دریانوردی کشور، ۹ هکتار به اراضی این بندر اضافه شد.

همچنین لایروبی دهانه رودخانه زهره از دیگر مصوبات این نشست بود که پیش‌تر نیز وزیر راه و شهرسازی با آن موافقت و دستور اقدام را برای مدیرعامل بنادر و دریانوردی صادر کرده بود.

 

232

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.