در نشست مجمع نمایندگان خوزستان با رییس مجلس مطرح شد؛

انتقاد حبیب آقاجری به انتصاب ۱۳ مدیر پروازی توسط هلدینگ خلیج فارس

نشست مجمع نمایندگان استان خوزستان با رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد که در این نشست حبیب آقاجری و نمایندگان استان خوزستان به بیان مشکلات این استان و حوزه‌های انتخابیه خود پرداختند.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان استان خوزستان در دیدار با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن تاکید بر لزوم مطرح شدن پروژه ۵۵۰هکتاری در نشست سران قوا خواستار بازگشت این استان به ریل توسعه شدند و از عدم وجود هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی گلایه کردند.

نماینده بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی در این نشست با تاکید بر اینکه مردم حوزه انتخابیه با مشکل بحران آب از نظر کمی و کیفی مواجه هستند، بیان داشت: بحث تامین آب شرب و آب مورد نیاز کشاورزی در منطقه ما خصوصا شهرستان هندیجان در حال بحرانی شدن است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با انتقاد نسبت به انتصاب ۱۳ مدیر پروازی توسط مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در صنایع پتروشیمی مستقر در شهرستان بندر ماهشهر عنوان کرد: علیرغم وجود ۲۳ مجتمع پتروشیمی در شهرستان بندر ماهشهر، میزان بیکاری در این شهرستان ۲۵ درصد است و باید برای این موضوع چاره‌ای اندیشیده شود.

360

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.