با پیگیری حبیب آقاجری؛

۱۴میلیارد ریال تجهیزات ورزشی به اداره ورزش و جوانان بندرامام خمینی(ره) اهدا شد

با پیگیری‌های حبیب آقاجری نماینده مردم بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی از گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و در راستای ایفای نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی، برای دومین بار در دو سال اخیر تجهیزات ورزشی به ارزش ۱۴ میلیارد ریال طی مراسمی به اداره ورزش و جوانان بندرامام خمینی(ره) اهدا شد.

در این مراسم که با حضور حبیب آقاجری نماینده مجلس و محسن آتش‌زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی برگزار شد، تجهیزاتی شامل میز تنیس، فوتبال دستی، ست لباس و کفش ورزشی، توپ، دارت، تاتامی، فوتبال دستی و کیسه بکس در اختیار اداره ورزش و جوانان بندر امام خمینی(ره) قرار گرفت.

نماینده بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس اظهار کرد: خوشبختانه هلدینگ خلیج فارس رویه مثبتی را در حوزه مسئولیت اجتماعی پیش گرفته است و اعتباراتی را در حوزه های آموزش، بهداشت و درمان و ورزش خارج از اعتبارات شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی هزینه می‌کند.

وی افزود: امیدواریم این اقدامات در سال­‌های آینده نیز با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند و گام محکمی در جهت تامین نیاز مجموعه های مختلف برداشته شود.

همچنین محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با تشریح جزئیات اعتبارات تخصیص پیدا کرده به اداره ورزش و جوانان شهر بندرامام خمینی(ره) گفت: این تجهیزات ورزشی با هماهنگی نماینده مجلس و بر اساس اعلام نیاز اداره ورزش و جوانان شهر بندر امام خمینی(ره) خریداری شده است و علاوه بر زمین چمن مصنوعی که در سال گذشته به صورت کامل بازسازی شد، قرار است تعمیراتی در یکی دیگر از سالن‌های ورزشی این شهر صورت بگیرد.

آتش زمزم در پایان اضافه کرد: این اعتبارات برای ورزش بندر ماهشهر هم در نظر گرفته شده است که پس از اعلام نیاز اداره ورزش و جوانان، اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت.

266

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.