حبیب آقاجری: شهرک صنعتی بندر ماهشهر باید در خوزستان شهرک نمونه باشد  

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های مناسب از جمله منابع نفت و گاز، صنایع پتروشیمی، بندر، فرودگاه، راه‌آهن و غیره، شهرک صنعتی بندر ماهشهر باید در استان خوزستان به عنوان شهرک صنعتی نمونه خود را معرفی کند.  

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، نشست بررسی مشکلات شهرک‌ صنعتی بندر ماهشهر ظهر پنجشنبه با حضور حبیب آقاجری نماینده مجلس، علی مهدی‌پور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان، فریدون بندری فرماندار، جمعی از مدیران شهرستانی و اعضای هیات مدیره و مدیران واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بندر ماهشهر برگزار شد.

حبیب آقاجری در این نشست بیان داشت: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان بندر ماهشهر و تاکید رهبر معظم انقلاب به تولید و اشتغالزایی، آمار بیکاری در منطقه قابل قبول نیست و فعال شدن واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی می‌تواند تعدادی از جوانان جویای کار را صاحب شغل کند.

وی ادامه داد: در حوزه مدیریت شهرک صنعتی بندر ماهشهر باید به نحوی عمل شود تا با پشتیبانی مدیران شهرستان، این شهرک به شهرک نمونه در استان خوزستان تبدیل شود و در بحث تولید و اشتغالزایی نسبت به سایر نقاط استان عملکرد بهتری داشته باشیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: اگر واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بندر ماهشهر در حوزه فروش محصولات خود با مشکل مواجه هستند، این آمادگی وجود دارد که با برگزاری نشست‌ با مدیران صنایع پتروشیمی، این مشکلات را مرتفع کنیم.

آقاجری در پایان با انتقاد از اجرا نشدن بخشی از مصوبات جلسات قبل اظهار داشت: برای تسریع در رفع مشکلات شهرک صنعتی بندر ماهشهر، باید مشکلات توسط مدیران این شهرک به صورت مستمر پیگیری شود.

356

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.