بازدید حبیب آقاجری به همراه مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از مسکن مهر جنوبی و شمالی و جاده بندر سجافی در هندیجان

حبیب آقاجری نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی به همراه داریوش حسینی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان و عبدالحسن دریایی فرماندار هندیجان از پروژه‌ نیمه تمام آسفالت خیابان‌های مسکن مهر جنوبی، مسکن مهر شمالی، وضعیت سازه مجتمع ۴۸ واحدی و جاده بندر سجافی هندیجان که از مطالبات جدی مردم این شهر است، بازدید کردند.

به گزارش نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، در این بازدید و در جلسه‌ای که پس از آن با حضور نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و سایر مسئولان برگزار شد، ۵ طرح و پروژه مصوب مورد بررسی قرار گرفت و جهت تسریع در روند اجرای آنها و رفع موانع تدابیری اتخاذ شد.

نماینده مردم در این جلسه از آمادگی خود برای رایزنی با وزیر و همراهی کامل با مدیرکل و مدیران شهرستانی جهت رفع موانع خبر داد.

در این نشست طرح ها و پروژه های زیر مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت:

۱- اداره کل راه و شهرسازی به منظور بهسازی و تعریض جاده سجافی مطالعات توجیهی آن را انجام دهد.

۲- اداره کل راه و شهرسازی پس از انجام مطالعات بافت فرسوده توسط شهرداری برای بازسازی و مقاوم سازی و دریافت قیر رایگان اقدام لازم را بعمل آورد.

۳- پروژه آسفالت معابر مسکن مهر جنوبی انجام شود.

۴- اداره کل راه و شهرسازی نسبت به واگذاری زمین برای درمانگاه تامین اجتماعی به قیمت کارشناسی روز اقدام کند و همچنین مقرر شد اداره راه و شهرسازی هندیجان زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع با کاربری درمانی در هندیجان جنوبی تفکیک و جهت طرح در هیات نمایندگی و کارسناسی قیمت به اداره کل ارسال کند.)

۵- محوطه سازی مجتمع مسکونی ۴۸ واحدی صورت گیرد.

849

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.