حبیب آقاجری در بازدید از بندر خورسیف:

لایروبی کنار اسکله بندر خورسیف از اولویت‌هاست/ احداث ساختمان‌ها و محوطه‌سازی بندر خورسیف باید سرعت بیشتری داشته باشد

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس در بازدید از بندر تجاری خورسیف گفت: احداث ساختمان‌های اداری بندر، گمرک و محوطه‌سازی باید با سرعت بیشتری انجام شود، زیرا احداث این دوساختمان از اولویت‌ها اصلی برای آغاز به کار این بندر است.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری نماینده مجلس به همراه حسین صفری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر از روند احداث ساختمان‌های اداری و گمرک بندر تجاری خورسیف بازدید کردند.

حبیب آقاجری در این بازدید، آخرین وضعیت بندر تجاری خورسیف را تشریح کرد و گفت: یکی از خواسته‌های مردم بندر ماهشهر، راه‌اندازی بندر تجاری خورسیف به جهت استفاده از ظرفیت تجارت دریایی با کشورهای همسایه بود که پیگیری‌های بسیار زیادی به این منظور انجام شد و اکنون احداث ساختمان اداری بندر، گمرک و محوطه‌سازی آن به شهرداری بندر ماهشهر سپرده شده است و پس از پایان احداث جهت بهره‌برداری به سازمان بنادر و دریانوردی تحویل داده خواهد شد.

وی ادامه داد: ظرفیت بندر خورسیف به گونه‌ای است که شناورهای سنتی در زمان مد به راحتی امکان تردد در آن را دارند و می‌توانند به راحتی در کنار اسکله پهلو بگیرند اما برای تسهیل در تردد این شناورها در زمان جزر، باید بخشی از مسیر و کنار اسکله لایروبی شود.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس در پایان افزود: محوطه تخلیه مواد حاصل از لایروبی نیز مشخص شده و امیدواریم این بندر هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد تا در کنار بندر استراتژیک امام خمینی(ره) و بندر سجافی هندیجان در رونق تجارت در منطقه و استان خوزستان نقش مهمی داشته باشند.

680

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.