پیام تسلیت نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) به مناسبت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی ایذه  

حبیب آقاجری نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی ایذه را تسلیت گفت. 

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، متن این پیام به شرح زیر است:

بِسم اللّه الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

بار دیگر دشمنان ملت ایران به یک جنایت کور و بزدلانه دست زده و در یک حمله ناجوانمردانه تروریستی، تعدادی از هم‌استانی‌های عزیزمان از جمله کودک خردسال “شهید کیان پیرفلک”  را در شهرستان ایذه به شهادت رساندند.

تاریخ ثابت کرده است که ملت آگاه و بابصیرت ایران هیچگاه با این حرکات بزدلانه دشمنان، از هدف خود که برپایی حکومت جهانی بر مبنای عدالت است، دست نخواهند کشید و این ملت شجاع نخواهند گذاشت دشمن با تحریک نسل جوان به اهداف شوم خود برسد.

ملت ایران در برابر هرگونه توطئه و فتنه دشمن مقاوم و ایستاده‌ است و با یاری خداوند و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به هرگونه تجاوز آن‌ها پاسخی سخت خواهند داد.

اینجانب شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی ایذه را به محضر امام عصر(عج) و نایب بر حق ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های داغدار مردم شریف و ولایتمدار ایذه تبریک و تسلیت عرض نموده و از مقامات امنیتی و قضایی، دستگیری و اشد مجازات برای عوامل این حادثه تروریستی را خواستارم.

149

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.