پیگیری مشکلات درمانی حوزه انتخابیه در دیدار حبیب آقاجری با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، مشکلات درمانی حوزه انتخابیه را پیگیری کرد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، اقاجری در این دیدار فعال شدن بخش‌های دیالیز، nicu و سونوگرافی بیمارستان امام موسی کاظم(ع) بندر ماهشهر را خواستار شد.

ارتقای پلی‌کلینیک تامین اجتماعی امیدیه به دی کلینیک یکی دیگر از موارد مطرح شده در این نشست بود که دستور بررسی این موضوع توسط مدیرعامل تامین اجتماعی صادر شد.

آقاجری در ادامه با اشاره به ساختمان فرسوده درمانگاه تامین اجتماعی شهر بندر امام خمینی(ره) و کمبود پزشک و نبود تجهیزات دندانپزشکی، خواهان رفع این مشکلات شد.

جذب چشم پزشکی و گوش و حلق و بینی برای بیمارستان امام موسی کاظم(ع) بندر ماهشهر، اختصاص سه پزشک عمومی و خرید دستگاه رادیولوژی دیجیتال برای پلی کلینیک تامین اجتماعی امیدیه و تخصیص یکدستگاه آمبولانس به درمانگاه تامین اجتماعی بندر امام خمینی(ره) از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دستور بررسی و اقدام برای رفع این مشکلات را صادر کرد.

 

143

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.